heftige krampen van vlees

Discussie in 'Voeding' gestart door Annabel274, 4 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Hoi meiden,

Hoe introduceer ik opnieuw vlees.

ik ben met 6.5 maand begonnen met een klein stukje vlees (kip). Echt een mini stukje. Daar heeft ze heel veel kramp van gehad. Na 1 week heb ik haar een stukje gehakt gegeven. Idem.

ik ben daarna gestopt, tot nu. Nu wil ik graag weer beginnen, maar ik durf niet zo goed. Ik heb haar gisteren weer een stukje kip gegeven, en het was weer brullen:( kan toeval zijn natuurlijk, maar icm onrustig buikje/scheetjes/overstrekken weet ik wel zeker dat ze buikpijn heeft.

Ik stop er nu dus maar weer mee, want haar zo zien huilen vind ik niks.
    verder eet ze alles qua groenten en fruit. Ik heb een ananas/kiwi allergie, maar daar reageert Fem niet op.

wie heeft de tip?!

2. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Wat bedoel je met 'een klein stukje'? Tot een jaar gaf ik mijn dochter slechts 10gr vlees per maaltijd, omdat ze anders krampen kreeg. Nu kan ze al wat meer hebben, maar ik blijf toch voorzichtig.

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ze heeft nog geen vlees nodig, dus je kunt rustig nog even wachten als ze er zo'n last van heeft. En vis, geeft dat dezelfde reactie?

4. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Hoi dames, beetje late reactie van mij, drukke dag gehad :)

Vis reageert ze goed op, zalm dan. De rest weet ik niet, want wij lusten het zelf niet.

Ik denk dat Fem de 1e keer 1 klein blokje blees gehad heeft. Later nog eens een klein blokje. Misschien 6-7 gram??

Maar als het tot 1 jaar niet nodig is.... dan bouw ik het tegen die tijd wel weer op.
    (Ik werd ineens onzeker door zo'n mailtje wat ik binnen kreeg, van olvarit. Ze krijgt dan wel alles vers, is nog van een blije doos denk ik)

bedankt vast!!

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier pas richting een jaar gegeven. Ze is er hier gek op en roept niks anders als 'vlees' als de koelkast open gaat of we gaan eten hihi.

Deel Deze Pagina