pluim voor je duim

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Marian, 18 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Iemand ervaring met deze "thumbguard"?

2. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Meid.... waar heb je het over?

:D

3. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Haha, ja, dat was wel heel sumier he, maar was ook met drie dingen tegelijk bezig net...

Maar goed, als iemand er ervaring mee heeft weet die gelijk waar het over gaat! :p

Ik zal het even uitleggen;

Ik kwam dit tegen in mijn zoektocht naar 'hoe help ik mijn dochter van het duimen af'.

De thumbguard zou een 'wondermiddel' moeten zijn.

Ik vond hem op pluimvoorjeduim.com dus vandaar pluim voor je duim....:D

4. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    En een pleister om haar duim?

5. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Ja, natuurlijk heb ik daar ook wel aan gedacht, maar ik denk dan, kinderen zijn toch niet gek? Die weten ook wel hoe ze een pleister eraf kunnen krijgen... :D

Nou ja, ik baal gewoon heel erg, want ze hebben tot veel te lang (4jr. 3 mnd) 's nachts een speen gehad, toen uiteindelijk zelf besloten dat ze hem niet meer wilden en dat ging een maand lang goed. Toen ineens ontdekte Lotte haar duim..:( En dan niet alleen 's nachts maar ook overdag!

Ik heb er wel van geleerd, want ik heb Bas ssinds 1 januari van de speen af en die heeft het nergens meer over. Jong genoeg afgeleerd blijkt. Met Daan en Anko wil ik het nog eerder proberen denk ik, ik heb gelezen dat voor ze 1 worden het beste is.

6. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    Hier bij ons hebben 2 vriendinnetjes het gehad, ze was van het duimen af en na een paar weken ging ze naar een andere school en daar waren paar klas genootjes die duimde en van het 1 kwam het ander ze is gewoon weer aan het duimen ..
    Het andere vriendinnetje begon op haar vingers te zuigen , dus wel van de duim af maar nu aan 2 vingers..

Ik vindt het zonde van het geld en zo als ik gezien heb werkt het dus niet...

Onze dochter duimde ook heel erg en na gezien te hebben dat het Het niet werkt zijn wij nu met stickers begonnen , en afgesproken dat ze best mag duimen maar wel in bed, er zijn echt heel veel weken overheen gegaan maar ze duimt nu niet meer zo veel overdag als eerst en komt zelf tegen ons nu vertellen dat ze wel een sticker wil hebben om dat ze op school niet haar duim in haar mond heeft gehad..

7. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0

8. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Goeie tip! thnx!

9. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Daar was ik al een beetje bang voor, dus niet zo'n goed idee! Stickers heeft hier voor het zindelijk worden niet zoveel gedaan, maar nu ze wat ouder is werkt het misschien wel. Het oppakken wel weer waard misschien!

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ben er zelf niet zo'n voorstander van (liever een positieve benadering maar goed, soms kan het gewoon niet anders)... van dat spul anti-bijten.. zo smerig! En in tegenstelling tot gewone pleisters is dat er voor gemaakt om in de mond te komen.

Deel Deze Pagina