hi, Graag wil ik aan de ervaren dames iets vragen. Ik had vandaag een broodje gezond gehaald waar tomaat eb komkommer op zat. En nu maak ik me zorgen dat het misschien niet goed gewassen is etc. Denken jullie dat het kwaad kan? Hoor het graag, Groetjes
O lieverd, maak je alsjeblieft geen zorgen hierover! Dan maak je jezelf echt gek! Tenzij je je broodje ik Azië hebt gehaald moet je hier echt niet over nadenken. Ik heb deze week al heerlijk 2x geluncht buiten de deur en een broodje gezond gegeten. Als je daar al niet meer van kunt genieten ...
Niet druk om maken. Als je over alles zo gaat denken, kan je echt niks meer nemen. Zo maak je jezelf echt gek.
Snap dat hormonen gekke dingen met je doen maar relaaaaaaax Niet te druk maken en gezond verstand gebruiken. Ja je moet wat voorzichtiger doen in de zwangerschap qua eten maar bedenk dat een listeria infectie (denk dat je daar bang voor bent?) maar 40 keer per jaar in Nederland voorkomt en daarvan zijn verreweg de meeste niet eens zwanger Dus geniet van je broodje gezond
Haha, ik hou van broodjes gezond en bij voorkeur maak ik ze niet zelf met baby gaat het helemaal prima, hij vindt ze vast ook lekker Niks aan de hand