Heb hem gisteren toevallig met mozzarella gemaakt voor de verandering. Ook erg lekker... En dan sla, uitjes, tomaat, mayo en curry Soms ook met een gebakken eitje, maar dan zonder kaas.
nou begin gelijk zin te krijgen in zo'n lekkere hamburger!! wij houden het simpel, want alles pleurt er toch altijd van tussenuit. natuurlijk broodje, de hamburger, zelf gebakken uitjes en een flinke klodder mayo en curry, soms vervang ik de curry voor zoete chilisaus..en smullen maar!!
Ik heb eens bij een snackbar een boeren hamburger gegeten, daar zaten gebakken uien én champignons op... lekkerrrrrrrrrrrr
Aaaaaah, ik krijg hier honger van!!! Ik doe er op: mayo, ketchup, tomaat, komkommer/ augurk, soms: paprika, gebakken uien, sla en wat eigenlijk ook wel erg lekker is, naturel chips, lekker crispy hahahah
wit zacht bolletje doorsnijden en dan de rechte binnenkanten heel even in een gloeiendhete plattepan zonder boter warm maken. Dan worden ze iets krokant, mjammie.
we hebben heerlijk gegeten vandaag, moesten we vaker doen zei ie... een bruin bolletje met hamburger, verse knoflooksaus, sla, paprika, komkommer, tomaat. en verder ging onze mond niet open, haha. nee was echt lekker. vriendlief heeft daarna de 4e hamburger nog gemaakt en ik heb 2 vissticks gebakken en op broodje. hmmmmm