Wat vinden jullie nou van deze pagina? Ik heb nog nooit zoveel respectloze rarigheid over een zwangere vrouw en het krijgen van kinderen op 1 pagina zien staan. De zwangere man.nl - Wat mannen moeten weten over zwangerschappen en baby's (en niet meer dan nodig is)
Hahaaaa... niet alleen respectloos naar de vrouw maar ook de man! Ik kan er eigenlijk de humor wel van inzien.
Duidelijk geschreven door een gefrustreerde man die zijn emoties.even kwijt moet over zeuren en zeiken gesproken
Vindt het toch respectloos en niet even een frustratie eruit gooien? Dat het voor de man ook allemaal niet zo makkelijk is...snap ik. Maar dat is nu ook echt het enige ongemak wat zij hebben aan een zwschap....wij lopen er 9 maanden mee.....en moeten ook nog bevallen....dus die arme man ja....
hier kan ik me dan wel invinden.... maar de rest.. Wat moet jij doen als man tijdens de bevalling? Gewoon naar je vrouw luisteren. Wil ze een glaasje water, geef het haar. Wil ze dat je je bek houdt, doe dat dan. Al wil ze dat je op je kop gaat staan, gewoon doen. Er zijn vrouwen die hun man helemaal verrot schelden ("het is allemaal jouw schuld" en dat soort onzin). Gewoon ondergaan en niet terugschelden. De uren die je vrouw nu doormaakt, zijn op zijn zachtst gezegd 'niet leuk' voor haar. Weeën doen pijn, reteveel pijn. Denk je vrouw bij de eerste weeën dat het allemaal wel meevalt, hou dan wijselijk je mond en ga niet bijdehand lopen doen met wijsheden als "dat is altijd in het begin, de echte weeën moeten nog komen". Dat is ook zo, maar zeg dat gewoon niet. Is niet handig. Jij zorgt ook dat jouw vrouw nergens aan hoeft te denken. Jij verzorgt de afstemming met de verloskundige en de kraamzorg. Dus zorg van tevoren dat je hier genoeg over weet. Als je vrouw zich hier tussen de weeën door ook nog mee moet gaan bemoeien, ben jij een loser. Ze heeft andere dingen aan haar hoofd.
Als een onzekere man (Daar zijn er nogal wat van als het om babies maken gaat.) die pagina tegenkomt dan kan je mooi je kinderwens vergeten volgensmij..
hahahahaha..... nouja de meeste mannen hebben niet zo´n verstand van biologie volgens mij... alleen de plaatjes... dus mocht deze site de reden zijn, is er altijd wel een mouw aan te passen..... Nee, schat, ik heb gelezen dat als we het kindje met dit standje verwekken, ik geen kans heb op zwangerschapsklachten....
Ik zie eigenlijk niet veel rare dingen? Het is echt geschreven in mannentaal en daar ben ik nogal in thuis (werk met enkel mannen) dus het beledigt me niet echt.
Ik vind het wel een goeie en grappige site. Ik ben het niet met elk advies eens, maar dat heb je met elke site. De toon is misschien wat gewaagd, maar ik denk dat je daarmee juist de mannen bereikt die de goede adviezen die op de site staan niet voor vanzelfsprekend nemen.
Ik hou er ook van, grappig geschreven en vind het echt niet vrouwonvriendelijk (ontbijtje, doen wat ik zeg tijdens bevalling) nee, staat me wel aan eigenlijk!
Ik kan er wel om lachen hoor af en toe een flinke schep zout erbij Niet alles in het leven zo serieus nemen