De pagina voor mannen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chai, 19 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chai

Chai Niet meer actief

2. Dana

Dana Niet meer actief

Mijn God is dit serieus????

3. Alita

Alita Niet meer actief

nou lekker dan!
    Belachelijk dit hoor......

4. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw

Hahaaaa... niet alleen respectloos naar de vrouw maar ook de man! Ik kan er eigenlijk de humor wel van inzien.

5. Dana

Dana Niet meer actief

Helaas kan je nergens een opmerking plaatsen anders had ik dat wel even gedaan!

6. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Duidelijk geschreven door een gefrustreerde man die zijn emoties.even kwijt moet over zeuren en zeiken gesproken

7. Alita

Alita Niet meer actief

Vindt het toch respectloos en niet even een frustratie eruit gooien?
    Dat het voor de man ook allemaal niet zo makkelijk is...snap ik.
    Maar dat is nu ook echt het enige ongemak wat zij hebben aan een zwschap....wij lopen er 9 maanden mee.....en moeten ook nog bevallen....dus die arme man ja....;)

8. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    hier kan ik me dan wel invinden.... maar de rest..;)

Wat moet jij doen als man tijdens de bevalling?
    Gewoon naar je vrouw luisteren. Wil ze een glaasje water, geef het haar. Wil ze dat je je bek houdt, doe dat dan. Al wil ze dat je op je kop gaat staan, gewoon doen. Er zijn vrouwen die hun man helemaal verrot schelden ("het is allemaal jouw schuld" en dat soort onzin). Gewoon ondergaan en niet terugschelden. De uren die je vrouw nu doormaakt, zijn op zijn zachtst gezegd 'niet leuk' voor haar. Weeën doen pijn, reteveel pijn. Denk je vrouw bij de eerste weeën dat het allemaal wel meevalt, hou dan wijselijk je mond en ga niet bijdehand lopen doen met wijsheden als "dat is altijd in het begin, de echte weeën moeten nog komen". Dat is ook zo, maar zeg dat gewoon niet. Is niet handig.

Jij zorgt ook dat jouw vrouw nergens aan hoeft te denken. Jij verzorgt de afstemming met de verloskundige en de kraamzorg. Dus zorg van tevoren dat je hier genoeg over weet. Als je vrouw zich hier tussen de weeën door ook nog mee moet gaan bemoeien, ben jij een loser. Ze heeft andere dingen aan haar hoofd.

9. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Haha deze is ook wel leuk

10. Chai

Chai Niet meer actief

Als een onzekere man (Daar zijn er nogal wat van als het om babies maken gaat.) die pagina tegenkomt dan kan je mooi je kinderwens vergeten volgensmij..

11. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahahahaha..... nouja de meeste mannen hebben niet zo´n verstand van biologie volgens mij... alleen de plaatjes...
    dus mocht deze site de reden zijn, is er altijd wel een mouw aan te passen.....

Nee, schat, ik heb gelezen dat als we het kindje met dit standje verwekken, ik geen kans heb op zwangerschapsklachten.... :p

12. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ben ik dan echt de enige die er om kan lachen? :)
    Vind t wel grappig.

13. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    vind het een slap aftreksel van `kluun´s ; help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt"....

14. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    ach, ik kan er de humor ook wel van in zien! :D

15. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik zie eigenlijk niet veel rare dingen?
    Het is echt geschreven in mannentaal en daar ben ik nogal in thuis (werk met enkel mannen) dus het beledigt me niet echt.

16. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Ik vind het wel een goeie en grappige site. Ik ben het niet met elk advies eens, maar dat heb je met elke site. De toon is misschien wat gewaagd, maar ik denk dat je daarmee juist de mannen bereikt die de goede adviezen die op de site staan niet voor vanzelfsprekend nemen.

17. Chai

Chai Niet meer actief

Hahaha, lol! :p

18. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    ach,jullie moeten kluun eens lezen.. is net zo, ik vind het prachtig! hahaha

19. Phal

Phal Actief lid

20 sep 2011
    329
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Ik hou er ook van, grappig geschreven en vind het echt niet vrouwonvriendelijk (ontbijtje, doen wat ik zeg tijdens bevalling) nee, staat me wel aan eigenlijk!

20. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Ik kan er wel om lachen hoor :p af en toe een flinke schep zout erbij :)

Niet alles in het leven zo serieus nemen :D

Deel Deze Pagina