Broodkorst met 6, boterham met 7 maanden?

Discussie in 'Voeding' gestart door yake, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Kindjes kunnen ook zonder tanden en kiezen heel goed kauwen hoor, je zal verbaasd staan wat ze allemaal weg kunnen kauwen!;)

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Fightforlove, daar hebben ze echt geen tandjes voor nodig! Julia "bijt" (zonder tanden) gewoon het korstje vast, en trekt het dan uit haar mond. Ze eet dan zo een stukje op. Beetje sabbelen en ze slikt het door. Wel stukjes van 1 cm ofzo, echt geen probleem!

Het ziet er heel komisch uit (zeker omdat ze nog niet eens kan zitten, maar dus wel een broodje wegwerkt), maar het kan dus echt!

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Het is niet verstandig om baby'tjes die nog niet zelfstandig rechtop kunnen zitten bijvoeding te geven, want als ze zich verslikken kunnen ze niet naar voren. Het wordt daarom altijd afgeraden om vast voedsel te geven in een wipper oid. ;)

4. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik begrijp je. Maar ze kan ook nog niet zelf zitten, maar ze krijgt een broodkorstje gewoon zittend op schoot, met hulp van ons zeg maar. Ik bedoelde meer te zeggen dat ze nog zoveel dingen niet kan en ze is zo'n klein popje, maar ze kan wel gewoon brood opeten! Dat vind ik zo grappig.

Deel Deze Pagina