hoe de laatse fles eraf?

Discussie in 'Voeding' gestart door kreeftje1984, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Hallo,

Onze meiden zijn nu 1 jaar :D

Op het CB hebben ze me toen gezged dat de laatse fles eraf kan..maar hoe moet ik dit aanpakken en is het ook echt al nodig hem eraf te halen?
    omdat de meiden hun fles nog lekker in nemen ben iker nog niet mee bezig geweest :oops: :oops:

rond 9.00 Bambix 230cc (uit fles)
    Soms willen ze nog even slapen (niet altijd hoor ;) ) en anders spelken en in loop van ochtend fruit.
    12.00 Brood eten met drinken (soms fruit)
    Slapen
    15.30 Drinken met koekje oid
    17.15 Groente met danoontje of yoghurt na.

19.00 210cc+7 Met nutrix

Kan iemand tips geven of mij een beetje op weg helpen met een (ander) schema?

Alvast bedankt!

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Gewoon een x proberen zou ik zeggen. Justin krijgt hem nog steeds wél, mede doordat hij overdag weinig drinkt.

3. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    heb het eens geprobeerd en ik dacht oow die gaan lekker slapen :rolleyes: :rolleyes:
    maarde meiden werden toen echt wakker en hadden gewoon zin in een lekker warme fles....

Maar als ik het zou blijven geven nog krijgen ze dan niet teveel melk?

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Tja, nu je het zegt.. volgens mij mogen ze rond de 300 cc melk hebben? Justin zit op de 400 cc en ong 150 cc sap. Hoeveel avondfles geef je dan? Kun je niet minder gaan geven de avond? (geef zelf 150)

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Willen je meiden hem nog hebben.. prima, lekker geven.. Ze geven zelf wel aan of ze hem nog nodig hebben ja of nee.. En zolang ze niet te zwaar zijn.

Het cb wil wel meer :rolleyes:

6. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    GOED IDEE zeg dat het dan savonds gewoon een flesje kleiner geven ;)
    Ik ga gewoon lekker dna nog wel wat geven en dan 150cc ofzo dan zal hij er misschien tzt vanzelf wel afgaan.
    Thirza drinkt hem nu ook niet altijd op maar ze vindt het toch wel erg fijn om de fles nog te krijgen.
    Kyara net zo eigenlijk.......en ze slapen ook zo lekker dan het klokje rond :) :)

Ja zo dacht ik ook..maar nu ik zelf in een dip zit wat na mijn operatie is gekomen twijfel ik zo erg aan mijzel (das nu met meer zo hoor) :rolleyes: :rolleyes:
    dat ik dan niet weet of het geod is..en mijn hart zegt ook lekker geven de meiden zijn dan zo tevreden! :D
    en idd het CB wil wel meer en de meiden zijn goed qua gewicht niet te zwaar en niet te licht!

7. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Tja je kan t proberen om gewoon minder te geven..misschien werkt t..
    en kan je m zo afbouwen.. ;)
    Hier geven we Mika savonds voordat ie naar bed gaat om de dag een beetje vla of pap omdat ie overdag veel te weinig vocht binnen krijgt..
    En ze zeiden hier dat ie t nog gewoon mag hebben hoor..zelf een beetje bekijken.. ;)

8. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Na een paar reactie's denk ik dat ik nog maar gewoon even door ga maar dan gewoon met wat minder in de fles...

9. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Je kunt ook eens proberen om om 19.00 uur wat anders dan melk aan te bieden, bijvoorbeeld een beetje diksap of thee, net wat ze lekker vinden. Ik kan me namelijk voorstellen dat je kindjes wel dorst hebben voordat ze naar bed gaan, maar hoeven ze niet persé melk?

10. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    hai kreeftje. hier krijg ik hetzelfde advies. heb hem gewoon weggelaten en ze slapen prima, alleen zijn ze voor mijn gevoel wel eerder en hongerig wakker.

ben even benieuwd hoe zwaar jouw meiden nu zijn? geef je wel al gewone melk of poeder?

11. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Hey hey meid,

Hier nu nog gewone poeder melk..kyara moet daar ivm haar maagje en reflux ook voorlopig aanblijven (AR voeding) en Thirza haar blik is nu op en dan ga ik maar op gewone melk over..ik zat trouwens ook aan die dreumes groei melk tge denken :rolleyes: :rolleyes:

Kyara was laatste keer 9,2kg en Thirza 10kg

12. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    mooie gewichten meid.
    hier ook nog aan dreumes groeimelk poeder.

13. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    ja idd ik denk dat ik ook met nutrilon 3 ga beginnen voor thirza..kan ik dit gewoon bij etos krijgen?

14. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ja dnek het wel. ah ook . ik heb kruidvat 3 of nutrilon 3.

15. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Op verzoek van Kreeftje, gesloten.

Groetjes
    Elvira

Deel Deze Pagina