geen goede communicatie!!

Discussion in 'De lounge' started by butterfly1984, Apr 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hoi dames,

Ik val meteen met de deur in huis over wat mij weleens dwarszit hier op het forum:

- Veel mensen starten een topic met een vraag of juist om je ervaring te delen.
    Wat mij dan echter opvalt is dat als je antwoord geeft, daar niemand op in gaat.
    Ik vind dat soms zo verschrikkelijk he, je typt daar een verhaal in om diegene een antwoord te geven, maar vervolgens word er alleen maar over heen gelult en word er niet na je antwoord om gekeken.
    Dit komt zoooooooooooo vaak voor, en erger me daar behoorlijk aan.

Nog meer mensen?

2. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,264
    6,789
    113
    Ja, maar zo gaat dat.

Iedereen wil zijn of haar eigen verhaal vertellen en soms gaat dan een ander verhaal verloren.

Ik lees altijd wel ieders verhaal, maar reageer ook niet altijd op iedereen.

3. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Wat ik nog irritanter vind, is dat iemand een topic opent met een vraag. Je daar uitgebreid antwoord opgeeft en probeert mee te denken met ts haar probleem en vervolgens zie je ts nooit meer terug, terwijl ze dan wel vrolijk rondhuppelt elders op het forum...Vraag dan niks :evil:

(*edit; typefout*)

4. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Mja dat gebeurt hier wel vaker idd. En opvallent meer als op andere forums waar ik rond hang of gehangen heb. Moest hier dan ook erg aan wennen in het begin.
    Nu denk ik "nou dan niet" en ga naar n ander topic.
    Dat wat Loetje zegt heb ik nog niet zo heel veel gezien. Het gebeurt natuurlijk wel...maar het valt me niet zo heel erg op dat dat vaak gebeurt.

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Over het algemeen vind ik dat er leuk gereageerd wordt in de topics waar ik veel te vinden ben.. misschien ligt het aan het forum gedeelte waar je schrijft.. Ik schrijf vooral bij de mama's en in de lounge.. Stoor me hier eigenlijk zelden aan het "schrijfgedrag" van anderen.. ;)

6. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Dat iedereen zijn verhaal doet daar stoor ik me niet aan, maar als de ts niet eens de moeite doet om te antwoorden, daar heb ik een hekel aan!

7. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Dat bedoel ik idd, misschien heb ik het verkeerd verwoord, maar dit is dus wat ik bedoel

8. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ja, het niet reageren van TS is i.d. wel iritant.. Schrijf je hele verhalen, probeer je mee te denken en helemaal geen reactie niets.. :(

9. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    Ik vind dat mega irritant! Maar kan toch niet weg blijven! hahaha
    Heb heel vaak dat ik reageer in een topic en dat daar vervolgens nooit geen reactie op komt!
    Misschien zijn mijn recties niet boeiend of is mijn manier van schijven vervelend. Geen idee, maar weet wel dat ik het irritant vind!

Maar goed, blijf toch wel lekker plakken hier!

kus miek

Share This Page