Hoi dames, misschien dat jullie nog tips hebben. Mijn beste vriendin gaat binnenkort trouwen. Volgende week is haar vrijgezellenfeest. Nu hebben de organisatoren (haar zusjes) een berichtje gestuurd wat we die dag allemaal gaan doen. Aangezien de bride-to-be hoogzwanger is beginnen we rustig met wat spelletjes en cadeautjes voor haar. Uiteraard wil ik ook wat leuks geven. Ik heb alleen totaal geen idee wat. Mijn vraag is dus; hebben jullie nog leuke ideeën? liefs Laury
Een cadeaubon voor een tijdschrift.. Kan ze zelf kiezen welk abonnement ze kiest.. Op ene babyblad of toch iets anders leuks.. linkje.. http://www.nationaletijdschriftenbon.nl ... 3godWUUCFA
dinerbon. kunnen ze nadat ze getrouwd zijn de dag nalopen onder het genot van lekker eten en een drankje (na je trouwen is je spaarrekening natuurlijk LEEG )
In België hebben we Vivabox'en (dozen waarin cheques zitten om te gaan eten, parfumstaaltjes, verwenarrangementen, ...) hebben jullie zoiets niet? En anders een Niveamandje, een kledingbon (na de bevalling wil je natuurlijk nieuwe kleding), een gelaatsbehandeling, een make-up pakket, ...