Ik word een beetje schijtziek van dat ons brood elke keer droog is, nieuw zak gehaald volgende dag al weer droog echt zo vervelend >.< en weet dat je droogbrood met een broodrooster weer lekker kan maken maar waar zijn die nog te krijgen? heb ze al in geen tijden meer gezien in de winkels :/ iemand een idee waar ze nog wel te verkijgen zijn?
ze hebben ze soms wel eens bij de lidl. Maar heeft een blokker of marskramer ze niet dan?? wat ook wel helpt is heel even in de magnetron!
Bedoel je misschien een tosti aparaat? Maar een gewone broodrooster wat je zegt zijn ze niet bij de blokker kijkshop en dat soort winkels niet te krijgen. Denk het wel toch? En met brood je kan ook je brood in de vrieser doen en elke dag het brood er af halen wat je nodig hebt heb je ook versbrood. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.
brood bij de bakker kopen helpt ook maar hier koop ik vaak het brood bij de liddl en gooi het idd in de rooster mjammie Broodrooster is trouwens gewoon bij de blokker te koop, in de budget serie zelfs Blokker folders in de linker folder staan er 2 in vanaf 16 euro
Ik heb er gisteren toevallig een gekocht bij It's, maar ze hadden ze ook bij Kijkshop en Scheer & Foppen.
werkt niet, mijn vriend doet dat voor zijn werk, maar hij heeft er dus ook last van. En brood van de bakker is beetje dure kant ik heb ze al tijdje niet bij de blokker gezien, hmm miss eens op de site kijken misschien kan ik daar wat vinden =3
Gewoon bij Blokker hoor! Of anders een Electronicawinkel waar ze ook kleine huishoudelijke apparaten hebben (Modern, BCC, Media Markt etc ). Edit: Kijk hier bijvoorbeeld: Broodrooster nodig? Broodroosters bij Blokker
Heb ik het over de bakker dacht het niet toch? Over brood kopen super lidel aldi waar dan ook en dan in de vriezer.
oohh wat een koopje 10 euro is zeker niet duur XD ik weet wat ik donderdag avond ga halen dankje wel dames ik dacht dat ze niet meer te verkrijgen waren haha
Waar slaat dit nu weer op. Lekker lullig hoor. Daarna schreef ik toch gewoon het normale advies raar maar waar. En zit er dan z.n heel groot verschil in een tosti aparaat en een broodrooster. Bijde zijn bedoeld voor brood. PEER.BANAAN.APPEL.
Blokker, Marskramer, Hema, Kijkshop, Mediamarkt...eigenlijk zo'n beetje overal waar je keukenapparaten kunt kopen
haha niet jij as iemand anders die over de bakker begon XD dus had het er ff bij gezet wij kopen ons brood en de rest van de boodschappen bij de deen, (verschillende soorten brood ook) en elke keer is het droog, ook als het uit de vriezer komt, had van de week brood gehaald bij de albert hein, en ja hoor volgende dag gelijk droog. Weet niet wat het is. Wij hebben onze broodtrommel op een plankje staan boven het gootsteen miss dat het door warmte sneller oud word? maar snap niet waarom het ook oud is als we het uit de vriezer halen :/
oh heb het gevonden op de kijkshop site lol blokker en kijkshop hebben de zelfde broodrooster alleen kijkshop is met 5 euro duurder ik ga donderdag ff bij de blokker kijken, mochten ze die ik wil niet hebben dan maar bij marskamp kijken dankje wel voor de tips dames XD
ik begon over de bakker en idd bakker heeft duurder brood maar voor 1.75 heb je daar brood en als je het in kleinere porties eruit haalt blijft je brood verser en gooi je eigenlijk niets weg soms is goedkoop ook duurkoop. Ik vind geroosterd brood gewoon niet áltijd lekker maar doe het ook vaker hoor. Maar idd hema HEMA - koken en tafelen - keukenapparatuur - broodrooster
Vreemd dat bij jou t brood vanuit de vriezer ook al droog is. Wij halen 3 broden bij de weekelijkse boodschappen. Die komen dan gelijk in de vriezer. En wij eten echt geen droog brood hoor. Als je brood roosterd word het toch niets verser van?