Wij hebben het soms als we het echte cheapy brood van de AH of de Plus kopen (50 ct per brood, zit in zo'n witte zak). Dan is het bij ons uit de vriezer vandaag ook altijd droog. Maar die kopen we dus niet meer. Je hebt bij AH (en de Plus nu ook) van die standaard tarwe-broden van 3 halen 2 betalen en die zijn altijd prima, ook uit de vriezer. Die kosten 90 ct per stuk geloof ik (dus 3 voor 1,80). En als we nog duurder brood kopen, meergranen of waldkorn ofzo gewoon bij de super en meteen in de vriezer. Paar minuutjes op de broodplank ontdooien en ze zijn echt nooit droog. Over zakken goed dichtdoen: we hadden 1x een broodzak niet goed dichtgedaan in de vriezer. Toen werden de sneetjes inderdaad ook droog na het ontdooien...
Haha, lekker nuttig Vreemd genoeg is de titel van die pagina "www.diepvriezer.nl". Er is iemand grootse dingen van plan...
Die van diepvriezer.nl is wel in bedrijf, dus ik denk dat broodrooster.nl diegene's volgende projectje zal zijn...
bij de hema hebben ze hele leuke.. heb er laatst een gekocht voor 10 HEMA - home ze zijn er ook in het zwart
Is een broodrooster nou zo een ding waar de brood zeg maar eruit springt?hahaha! anders moet je me een pm sturen heb een nieuwe
Ik vraag me ook af of je de zak van het brood wel dichtbind? Want in de broodtrommel of de vriezer met een open zak heb je inderdaad snel droog brood. En slecht brood is ook in de vriezer niet lang houdbaar. Mn man is broodbakker en we hebben dus eigenlijk altijd brood van de bakker, maar laatst hebben ze nieuwe ingredienten gebruikt en dat merk je echt terug; was het brood eerst na 1 nacht al droog, nu kan het zo nog een 2e nacht mee, en daarna gaat het inderdaad in de tostiijzer enzo. Maar een broodrooster is wel heel fijn, voor zo nu en dan, heerlijk in 't weekend met gekookt eitje erop of aardbeienjam.... Hmmmm!
Wij kopen bij Bakker Bart 3 broden voor 4,95. Die gaan ook de vriezer in en elke dag halen we eruit wat we nodig hebben en het is niet droog.
he gets, dat hadden wij nou ook steeds met het goedkopere brood! van welke winkel dan ook, wij kopen nu voortaan maar wat duurder brood, 1,79 ofzo bij de AH lekker tijgerbrood met knapperige korst mmmm krijg er helemaal trek van als ik er aan denk hihi Maarre hier ook een broodrooster van de blokker vandaan!