Waar kopen jullie een beetje betaalbare voetbalspullen zoals een trainingspak, trainingssetje, scheenbeschermers? (Is hier voor de kleintjes nog niet via de club) Kan zijn omdat het net sale is geweest of nog is maar kom nog weinig tegen. Liefs fysieke winkels...
Perry Sport, Aktiesport, Intersport Niet fysiek, maar wel veel betaalbare voetbalartikelen: Plutosport
Inderdaad Decathlon. En als je een voetbaltenue van één van de grote clubs wilt voor een normale prijs, kun je op AliExpress kijken.
Ik haalde voor de meiden inderdaad de spullen bij Scapino. Maar Decathlon is ook prima wat dat betreft. Tip: koop liever geen scheenbeschermers met een "sokje", zorgt voor extra wrijving in de schoenen en daardoor blaren!
Namaak clubtenue’s via dhgate. Verder haal ik bij de lidl thermo ondergoed die goed strak zit. Voetbalt hij liever in dan in een lange trainingsbroek. Scheenbeschermers juist wel met vaste enkelbeschermers. ( heeft al heel wat pijnlijke enkels voorkomen)
Oh andere tip. Als je geen schoenen met sokjes hebt zou ik juist zeker scheenbeschermers met sokjes kopen. Er wordt zo vaak tegen de enkels geschopt. Bij schoenen met sokjes zou ik voor die plaatjes gaan zonder enkelbescherming