brostvergroting topic

Discussie in 'De lounge' gestart door muis26, 27 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

Hoi meiden...

er was een tijdje geleden een topic van iemand die borstvergroting liet doen. (geloof deze maand)

ik zit er echt heel erg over na te denken. Van mijn borsten is niets meer over na 2 zwangerschappen. en ik heb relatief grote tepels, en dan zit er niks achter. echt ELKE x als ik mezelf zie in de spiegel denk ik GADVER.. ik wil ook mooi ronde borsten.. heb nu een soort van platte peren ;)

Ik zou heeeeeel graag voor en na fotos willen zien. via pb natuurlijk. Aangezien mijn vriend zegt dat het echt niet mooi is. de fotos op de internet zijn misschien ook niet allemaal echt .

liefs Muis

2. muis26

muis26 Fanatiek lid

Uppppp

Heb trouwens brost vergroting getypt zie ik net. Wat erg hihihi

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hier geen voor of na foto's en heb maar aan een kant een borstvergoting gehad.

Maar ik heb niet net zoals Barbie van die "op plak borsten"
    Ziet er gewoon natuurlijk uit en als ik niks zeg ziet ook niemand wat.

4. echtniet27

echtniet27 Niet meer actief

Hoi,

En een borstversteviging?

5. muis26

muis26 Fanatiek lid

nee ik wil ze echt groter . Valt zeer weinig te verstevigen namelijk haha

6. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Heb helaas geen foto's voor je maar zeg je vriend maar dat het er erg mooi uitziet en heel natuurlijk!

7. muis26

muis26 Fanatiek lid

verder geen andere meiden ??? :(

8. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ja da topic was van mij en ik kreeg, na 2 maanden in ene een bericht dat mijn topic verwijderd was :s echt raar aangezien er heel veel vrouwen aan zitten te bedenken, zeker als ze kinderen hebben gehad, vindt het jammer, daarom ben ik hier ook niet meer zo actief, maar stuur me maar een inbox ;)

9. Minnimouse

Minnimouse Actief lid

15 nov 2009
    311
    0
    0
    Ik heb ze ook ;) super blij mee, had ze al voor mijn zwangerschappen en heb nog super mooie tieten, al zeg ik het zelf!

Deel Deze Pagina