Hoi dames, Zoals de titel al zegt.. Ik wil graag weten wie er een gipsbuik kan mozaïeken. Ik wil zelf namelijk een gipsbuik maken, maar wil deze daarna ook opfleuren met mozaïek. Zowieso ben ik benieuwd of het ons al gaat lukken om de buik te maken, laat staan het mozaïeken er van hahaha.. Heeft iemand tips, of misschien zelf ervaring met het maken van een gipsbuik, en het mozaïeken er van? Ik hoor het graag!
Ik kan wel mozaïeken, al vaak gedaan, nog geen buikafdruk maar lijkt me niet anders dan een andere vorm. Stuur maar pb als je iets wilt weten
Ik heb van de pv eens een workshop mozaïek gedaan. Super leuk. Vind je het niet leuker om het zelf te doen? Misschien worden ze in jouw omgeving ook wel gegeven. Ik ga het straks zelf doen met stukjes spiegel.
Ik wil het wel graag zelf maken eigenlijk ja, maar ik ben bang dat het een groot fiasco gaat worden, en dat vind ik dan zo zonde Dan heb ik dalijk heel die buik verpest.. Daar zit ik een beetje mee..
Voor een gipsbuik ben je wel een tweede persoon nodig, alleen werkt gewoon niet. Dat mozaïeken kun je best zelf, goed googlen en rustig werken