Zo alles is uitgezocht en nagekeken. Tegen de 100 stuks aan kleding en ik heb besloten om maar weinig te gaan bewaren en de rest door te verkopen voor kleine prijsjes. Ik bied vast aan maatje 62/68 en eventueel op aanvraag maat 68/74 of 80. (hier moet ik nog even goede foto's van maken) Alles komt uit een rookvrij huis en is zorgvuldig mee omgegaan. Ik kan het versturen maar het mag ook bij mij thuis afgehaald worden. Ik hoor het graag als je interesse hebt. Foto 1 Linksboven en linksonder maat 62 Rechtsboven maat 80 maar valt heel klein 68/74 De rest is maat 68 H&M, Name-it, HEMA
Foto 3 Mag ook los van elkaar verkocht worden. Stoere spijkerbroek Just Small maat 68 Bloesje Prenatal maat 62 maar valt als een 68. Is 1 keer gedragen
Foto 4 Spijkerbroek H&M maat 62 maar valt ruim en breed 3,00 Romper met Stoer van Frendz maat 62/68 Vest van Zeeman geloof ik Is vaal door wassen na 2 keer 1,50 Ook dit mag los verkocht worden
Foto 6 Links 62 Rechts 68 O.a H&M en Hema links onder is van Noppies maar is erg vaal. De rest ziet er super goed uit. Per stuk 2,00 en 2 voor 3,75 en 3 voor 5,50
Foto 8 Broekje maat 62/68 Broekje is iets meer voor meisjes vandaar nooit aangehad. Helemaal nieuw ook nooit gewassen links maat 62 Rechts maat 68 De maten kunnen anders in het artikel staan maar ik schrijf op hoe hij uitvalt.
Foto 9 Beiden maat 68 en gevoerd met een zachte stof van binnen. Links geen merk 1,00 Rechts Prenatal 2,00
Mamavanbo je hebt pb Gereserveerd van foto 1 name-it truitje met bril En van foto 6 truitje met kikkers