Hebben jullie nog leuke dingen die jullie in de media tegengekomen zijn? Ik zag gisteren dit artikel: Let op: woensdagavond gaat de televisie op zwart in Nederland - Televizier Dus vanavond maar even wat anders doen als tv kijken. En ik las dit over de zeehondencreche. Zeehondencrèche baalt van 1 april|Binnenland| Telegraaf.nl Jullie nog dingen ontdekt waar je je twijfels over hebt?
beheer maakt ook 1 april grapje, hier nog niks van grappen ontdekt, ja op een weggeefhoek op facebook word er een Ferrari weggegeven voor niks, zie je een mooi plaatje van een Ferrari, iedereen reageert er lacherig op en iemand toonde interesse, en die krijgt nu een speelgoed Ferrari
Centerparcs heeft een park geopend op de Caribbean https://www.facebook.com/CenterParcsNL/photos/a.114611251922457.14459.110564705660445/930193410364233/?type=1&theater
Stabilo verloot een nieuwe pen op facebook. Een pen waarmee je animatie's tekent. Je tekent bv een vis, dan druk je op een knopje van de stabilo en de vis begint te zwemmen. Het ligt er dik bovenop, maar je wilt niet weten hoeveel mensen er serieus reageren
Zou het ook niet erg vinden.... Al weken trek in mac en manlief wil bijna nooit gaan halen... Gisteren toevallig wel... Daar moet ik weer even op teren
Koel/diepvries tassen.... Neem aan dat ze de burgers ook in een warmhoudiets zouden doen dan... Ik blijf dromen.. Schijnt wel ergens een land te zijn waar ze wel bezorgen trouwens
WS Babyshower tegen een vaste lage prijs bij Warmteservice | Warmteservice 15 liter per minuut voor extra schoon kind
Ik hoop voor jullie dat de McDonald's daar ook ooit gaat bezorgen. Hier bestaat het wel, ijs en milkshakes kun je niet bestellen, bij desserts staan alleen dingen als de muffins enzo. Hier niets opgemerkt in het nieuws..