Hallo, Ik heb even een vraagje, misschien een stomme maar dat merk ik zo wel Als je in een topic reageert, en je gaat vervolgens het topic weer uit, en later zie je dat er mensen bijv op je gereageerd hebben, hoe zie je dat dan zo snel? Of moet je gewoon steeds het topic opzoeken of kijken in je eigen profiel om zo te zien waar je gereagreed heb ? Soms reageer ik in een topic, en dan zie ik een dag later dat iemand een minuut na mij heeft gereageerd. Maar zelf ben ik dan alweer vergeten dat ik daar iets had geschreven Hoe doen jullie dit ??
Je kan je aboneren op een onderwerp en dan krijg je via je mail een bericht als je een antw na jou hebt.... Staat onder waar je antwoord kan geven.... Staat Onder bijlagen beheren!
Ik denk waarom krijg ik nou geen bericht maar was vergeten me hotmail aan te zetten Maar hij doet het!!! Bedankt!! deze mag van mij wel dicht!
Ik klik rechts boven op mijn naam, dan druk ik op het tabblad statestieken en dan staat er bij alle berichten van (je naam)
Ik kijk altijd bij gebruikersinstellingen daar staan alle door jou geopende topics en topics waar je op gereageerd heb.
overzichtelijk @ Cynnie, dat is indd nog makkelijker.. hoef je niet persee je hotmail aan te hebben Thanks voor de ideetjes ---> nou ja ook gek, ik had een stukje geschreven voor Knor, en nu staat er alleen maar het woord overzichtelijk Ik had ieder geval geschreven: "Zo deed ik het eerst ook altijd, maar vind dat te omslagtig en niet overzichtelijk"
En ik doe het weer anders haha. Ik klik op 'directe links' en dan naar eigen berichten en dan zie je het ook. Ik hoef al die meuk niet in mn hotmail hoor, dan staan er per dag wel 100 in ofzo..
ja zo kan het ook zie ik.. ff testen al jullie ideetjes maar bij sommige berichten hoef ik niet persee te zien wat er na mij word geschreven, dus nu kan ik kiezen of ik het wel of niet wil