Mijn man is in december jarig, en hij is groot fan van Queen. Dus ik dacht is misschien leuk kado om met hem naar de musical We Will Rock You te gaan. Is er al iemand geweest? Is het wat? En ik zit niet heel ruim in de centjes maar nu las ik dat 5e rang 25 euro per persoon is. Is dat wat, of kijk je dan tegen een paal aan
Kaartjes voor die musical staan ook op vakantieveilingen.nl. Meestal voor de 1e of 2e rang en wel voor 1 of 2 dagen later, dus kort dag als je ze gewonnen hebt, maar het scheelt wel aanzienlijk met de echte prijzen. Misschien ook het overwegen waard?
mijn man is ook groot fan van queen, maar die heeft al aangegeven dat hij echt niet naar die musical hoeft... misschien eerst eens voorzichtig polsen of hij dat wel leuk vind?
Ik ben er geweest! Ook via vakantieveilingen, dus dat scheelde behoorlijk! (voor 2 eersterangs kaartjes waren wij 46 euro in totaal kwijt) Het verhaal van de musical is zwak, maar de muziek is echt geweldig! Ik ben zelf wel fan van Queen, dus ik vond het wel apart om sommige hele bekende nummers in het Nederlands te horen... Het was zo goed gezongen en het zag er allemaal zo goed uit, zeker wel de moeite waard!
t feit dat er nummers in het nederlands gezongen werden is voor ons juist de reden geweest om niet te willen.. vonden we afbreuk aan doen .. Vriend is ook een grote fan, maar hoefde niet. voorzichtig ff polsen is dus wel een goede tip. Hier hebben we op Youtube nummers bekeken.
Vakantieveiling inderdaad! Daar kun je soms voor weinig geld eerste klas tickets kopen. Ik ben een die hard Queenfan en vond het echt geweldig. Een groot deel van de nummers is wel in het Engels hoor. Ik vind Nederlandse musicals vaak een beetje knullig, maar kreeg hier door de muziek echt het Queengevoel. Het is ook geschreven door Ben Elton he, en Queen (wat er nog van over is ) heeft zelf meegewerkt. Mijn man wa sook mee (houdt wel van Queen, maar niet zo erg als ik en is ook niet gek op musicals) en die vond het absoluut de moeite waard. Kun je niet voorzichtig vissen of hij het leuk vindt? Nou ja, ik zou de gok zeker nemen.
Bedankt dames! Die tip van vakantieveilingen is inderdaad goede tip. En ik zal hem eens polsen inderdaad of hij het wel leuk vindt.