Zoals je kunt zien willen wij graag een 3e kindje. Wij rijden nu een opel astra station en willen graag een auto waarin we gewoon 3 stoeltjes naast elkaar kunnen plaatsen. Iemand een tip? Geen nieuwe auto, want groot budget hebben we niet.... thanx Lonnes
wij hebben een opelzafira, en daar is echt veel ruimte in. dus is echt een aanrader. en ze zijn in aanschaf 2e hands niet duur. succes!
Hmm ik denk een 3000?? Dat ligt eraan, er MOET gewoon zon auto komen, maar heb geen 10.000,.... Wil genoeg laadruimte en plaats voor 3 stoeltjes maar wel enige luxe (airco, electrische ramen..)
Wij hebben Peugeot308 station, maar die krijg je niet voor die prijs. Peugeot heeft iig redelijk brede auto's, vooral stations. Volkswagen is heel smal, en Toyota ook. Voor de rest weet ik het niet.
Wij hebben een 2e hands renault espace en die was 3000 euro, en daar kunnen er 3 naast elkaar. Maar er zit ook nog een extra achterbank bij, dus sowieso ruimte genoeg.
Ik zou ook zeggen peugeot, maar die zijn er denk niet voor dat geld. Wij hebben een renault megane, die is ook wel breed, maar denk niet dat we er 3 naast elkaar krijgen.
Ik zou ook zeggen een Espace. En tweedehands moet je die zeker vinden voor die prijs. Kijk bijvoorbeeld eens hier Renault Espace - 2.0 - 1997 - Benzine - www.jetcars.nl / autodealers.nl
Of als het een diesel moet zijn Renault Espace 2.2td rt 7 persoons diesel - € 2.500 - occasion - AutoTelegraaf.nl
Wij hadden net vorig jaar een toyota avensis station gekocht en dan denk je, die is groot genoeg voor 3 stoeltjes.....fout!! We hebben er ook over zitten denken om weer aan andere auto te kopen, maar ja het geld groeit ons ook niet op de rug en in jaartal achteruit wil mijn man weer niet. Nu hebben we geelzen dat je bij 3 kinderen, de oudste ( mits leeftijd van minimaal 3) niet in een zitje hoeft! Onze oudts ein nu 3 1/2 dus wij doen haar zonder zitje op de achterbank. Bij lange autoritten moet je wel op een verhoger zetten, dus dat doen we dan ook wel. Het is ook niet dat die verhoger er niet tussen past maar om die gordel dan dicht te krijgen is een ramp. Dus, de kleine stukje gaat ze lekker in het midden zonder zitje en als we op vakantie gaan dan moeten we maar even prutsen. Wie weet ook een tip voor jullie voordat je weer veel geld uit moet geven!
wij hebben een alfa 166, en drie stoeltjes past net/ net niet. Als er 3 'grote' stoeltjes naast elkaar staan moet je de deuren dichtdrukken, dan kan het wel. Weet niet of het wel past met 2 'grote' stoeltjes en een mc, dat moeten we nog proberen. Anders gaan we ook voor een renault espace, die zijn niet duur 2de hands
Dat klopt! Als er niet 3 stoeltjes naast elkaar passen mag 1 kind zonder stoel zitten. Bij ons de oudst maar die is ook al 10. Maar het mag dus...
wij hadden een opel vectra en daar paste ze normaal met zijn 3en op. Nu hebben we een ford focus en daar passen ze ook op met zijn 3en.....De jongste 2 zitten in een stoeltje en de oudste zit zonder stoeltje!
een 307sw veel ruimte ideaal. kan ook 7 zitter worden 407 past t ook. iets meer passen en meten. had niet gedacht dat t kon maar kan wel
Wij hebben een VW Touran. Toen we hoorden dat we een tweeling kregen hadden we ook net een andere auto. Maar daar pasten dus geen 3 stoeltjes in. De Touran bevalt ons prima! En ook achterin zit voldoende ruimte voor spullen en kinderwagen(s). Succes met kiezen. Gr. Dolfijn
Ja wij hebben het oog op een zafira of een seat alhambra ofzoiets... maar zal eens kijken voor een espace dan... hihi thanx!
Zafira is ook een goeie keuze hoor. Wij hadden een Zafira, maar hebben 4 kindjes en moesten dus de 3 rijen gebruiken. Hierdoor wordt de kofferruimte wel erg klein. Nu hebben we een Hyundai H1 People. Opel Zafira 1.8 16V Comfort ""APK 8-1-2012"" aangeboden > Opel > Auto's > kapaza.nl Opel ZAFIRA 2.0 DI Elegance, mpv, bj 2000 op Nederland Mobiel
Citroën picassa. Goeie vrienden van ons hebben die. Wat een ruimtelijke auto is dat zeg. 3 stoeltjes. Geen probleem. Volgens mij is deze breder dan "oud" model zafira.