brr super spin in kerstboom bah iek goor

Discussie in 'De lounge' gestart door lovewinnie, 10 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Wil het niet weten... :(
    Heb nou niet alleen fobie voor spinnen, maar ook voor bananen!

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik vind het echt gaar om nu al de boom te gaan zetten, sinterklaas moet ng komen man, echt, sinterklaas is over 4 jaar gewoon uitgestorven...

heb je de spin te pakken gekregen?

3. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Sinterklaas straft meteen :evil:

;)

4. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    nou ik denk niet dat sinterklaas vieren is uitgestorven over een jaar of 4 ofzo
    maar waarom zou ik sinterklaas vieren zonder kinderen?
    als ik een kind heb zou ik het wel vieren, maar nu niet..
    ik hoop volgend jaar sint te kunnen vieren ;)

5. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Vroeg joh nu al een kerstboom, maar wel heel gezellig, zeker nu het wat kouder word. Wilde hem zelf ook al gaan zetten afgelopen weekend, maar mocht niet van mijn mannetje... :D

Maar wat betreft die spin....

AAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

6. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    Brrrr ik zou ook geen banaan meer aan durven raken :confused: laat ze lekker uitpakken door een ander ;)

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Jakkes, haha, straks ziet iemand die boom bij de vuilnis, denkt dat is een mooi boompje. Zet hem neer en met Kerst hebben ze gelijk duizenden nieuwe huisgenootjes! Aaaaaaaahiiieiei!
    Vandaag hing er ook opeens een enorme kruisspin aan een draadje boven mijn hoofd te bungelen boven de deur. Ik stond al binnen, maar Robin stond nog buiten in haar wagentje. Heb maar met een stok dat beest de planten in gegooid. De eerste keer zat hij toch nog aan een draadje en floeps, opeens hing hij weer voor mijn neus, dus nog een met die stok weggegooid en toen lag hij op het pad op de grond. Ik snel de kinderwagen gepakt en naar binnen gerend. Brrrr!
    En dat van die bananendozen...bah, knap dat je ze nog uit durft te pakken.

8. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem

Brr zag hij er zo uit? Zal maar een echte bananenspin zijn, zijn heel giftig. Per ongeluk mee gekomen uit zon warm land ieieiewwwww

9. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    heb ik ook eens gehad, met een dikke kever in de bananen geloof ik, baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh de rillingen liepen over mn lijf. heb mooi een ander gevraagt om die bananen erin te doen

10. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Morgaine, moet dit? Ik krijg er een hartverzakking van.

Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeks :pale:

Grmbl, waarom lees ik dit soort topics toch ook altijd.

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ieuwww! Die boom vloog hier ook het huis uit hoor!

12. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    :) :) haha dat had ik ook wel..

Maarre over die spinnen....Ik HAAT ze ](*,) Die dikke zwarte huisspinnen..Ieks als ik er aan denk krijg k al meteen de kriebels en begin direct om me heen te kijken hahaha..
    We hebben ze hier dus ook..en veel hoor..Toen ik me jongste nog nachtfles gaf zat er wel eens een in de woonkamer..Reken maar dat ik mn hubbie dan wakker maak. ;)

13. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Hihi weer een spinnentopic... Heerlijk! Ik ben er ook als de dood voor. Sterkte met je trauma!

14. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hmmm ja. ook mijn 1e gedachte: NU AL EEN KERSTBOOM? :rolleyes: Tis pas november zeg. Straks is het kerst en ben je dat ding al beu :p
    Beetje respect nog voor de Sint he? ;) :)

15. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    ik denk dat die boom bij mij een vliegend projectiel geworden was
    ieuwwwwwww spinnen.....

16. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Zo´n bananenspin hebben wij vroeger eens echt thuis gehad , meegekomen en overleefd tussen de bananen , en snel dat die rakkers zijn .. zelfs mn pa durfde hem niet te pletten :) :)

sindsdien eten we bij ma thuis geen bananen meer ..

17. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Haha die reacties! :D
    Maar Morgaine, hij zag er niet zo uit...Héél iets kleiner, bruin van kleur met haren.
    Pfff ik moet 8 bananendozen per dag uitpakken en ik kijk op elke tros! Ze zijn nog in de aanbieding ook bij ons :(

Advertentie:
    Koop nu 1 kg bananen en u krijgt er een gratis spin bij!
    Zeer makkelijk tam te krijgen, loopt overal met u mee en na enige oefening haalt hij zelfs voor u de krant uit de brievenbus!
    Verhaart wel. Op=Op!
    Steeds verassend altijd voordelig!

18. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    En oja, wat die kerstboom betreft...
    Dat kan nu écht nog niet hoor! :D

19. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik vind het nog knap dat je weg heb kunnen rennen ik denk dat ik bekant flauw zou zijn gevallen hahahahah :) ... ik kan al panische worden van een spinnetje die je met een loep nog niet eens kan zien hahahahahahah :)

20. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    kerstboom blijft tot 5december buiten de deur, nu de kunstboom is weggegooit kom ik ook niet in de verleiding hem eerder te zetten dus de spin is ergens goed voor geweest. heb echt een trauma voor kerstbomen opgelopen nu :) hoop dat dat toch wel over is begin december.

de spin zit nog geplat onder de doos. ik moet uit de andere berging nu de maxicosi en de wieg halen omdat ik bang ben dat er anders door de vocht buiten het weer in schiet. durf het alleen niet te pakken :( erg he. in de ene schuur kwam ik al niet en nu in die andere ook niet meer. me fiets staat buiten te beregenen omdat ik anders hem smorgens niet durf te pakken :). heel soms moet ik in de vriezer zijn die meteen bij de deuropening om de hoek staat. ik doe dan eerst de deur open, ga door me knieen als ik niks zie, heel voorzichtig een stap naar binnen, uit de vriezer halen wat ik nodig heb en renne maar haha. stom eigenlijk ik wete het maar echt ben er zo bang voor. alicia zat van de week in de tuin te spelen bij een struik met een kruisspin waar je u tegen zegt. ze probeerde hem te vangen ik ik allemaal nee alicia, bah alicia, neeeeeee. haha ze keek me aan alsof ik weiger een snoepje te pakken. hij had zo veel mooie felle kleuren iek

Deel Deze Pagina