Voor het eerst weer mijn kachel aan gezet. Omdat ik het gewoon koud heb. Ben zeker niet de enigste brrrr.
hier is het ook koud! maar ik mocht van mezelf nog niet de kachel aan zetten, eerst dik vest aan doen bij mezelf en de kids haha
hier nog geen kachel, hoop het ook nog even uit te kunnen stellen. Echt koud heb ik het ook niet eigenlijk
nog geen kachel aan maar stond wel op het punt vanochtend, maar toch nog maar even een vest aan en de kleine een fleece broekje en slofjes maar kouder moet het niet worden want dan gaat ie echt aan
hier ook en de kachel staat aan vind toch dat het minstens 20 graden binnen moet zijn, maar zit wel onder een dekentje omdat ik het nog zo verrekte koud heb
Vanmorgen alleen even de kachel aangezet, was hier 17 graden binnen toen we beneden kwamen, brrrr Maar nu staat hij weer uit, ff de kou eruit, is best koud als je net je warme bedje uit komt!
Ik vind het ook koud. Het is hier ook al een paar dagen 18 graden in huis. Ik doe de verwarming alleen nog niet aan, ik vind het er nog te vroeg voor. Pas mijn kleding erop aan, kleding met lange mouwen en sokken aan.
Ik heb m'n truien alweer aan hoor, sokken aan, met een dekentje op de bank én de verwarming op 20. Ik ga echt geen kou lijden
Haha moet wel een beetje lachen. Ik lees dit topic buiten. Zit heerlijk in de tuin! Waterig zonnetje erbij! Net mijn lunch op hier. Nee voor mij nog geen kachel aan hoor!
Hier nog geen kachel, maar het is ook 20.5 graden in de woonkamer, dus prima zo! En anders trek ik eerst wat warmers aan alvorens ik de kachel ga aanzetten.. Ik zet hem eigenlijk nooit voor oktober aan volgens mij
Hier nog 20 graden in huis. Verwarming nog niet aan, zelf nog geen trui uit de kast gehaals, maar als ie onder de 20 duikt, dan eerst een trui ed. Hopelijk kunnen we de stookkosten nog even uitstellen. Morgen wordt het toch mooier weer dan vandaag? We houden hoop.
Ik weiger de verwarming aan te zetten voor halverwege oktober. Tot die tijd wikkel ik mezelf wel in een deken. Of 4.
Soms is een dikke trui niet genoeg, ik heb de kachel ook even op 20 graden gezet, hoor. Kwam beneden en het voelde zooo koud. Temp. gaf 18,5 graden aan. Wil niet dat de kids kou lijden. Nu is hij weer uit. Maar brrrrrr ik ben sinds gisteren echt een koukleum!!!!! Dat wordt binnenkort al een wintergarderobe voor het hele gezin kopen. VEEL BREISELS!!
Hier was het vanochtend ook koud. Heb de verwarming maar een half graadje hoger gezet, maar dat was net genoeg om het weer warm te hebben. Straks lekker warme chocomel met een speculaasje, mjammie. Krijg ik het ook weer wat warmer van.