Brr wat is het koud.

Discussie in 'De lounge' gestart door knap, 21 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knap

knap Niet meer actief

Voor het eerst weer mijn kachel aan gezet. Omdat ik het gewoon koud heb. Ben zeker niet de enigste brrrr. :)

2. LF84

LF84 Niet meer actief

Ja, hier is ook koude weer..

3. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Nope hier staat hij ook aan! :D

4. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier is het ook koud! maar ik mocht van mezelf nog niet de kachel aan zetten, eerst dik vest aan doen bij mezelf en de kids haha

5. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    hier nog geen kachel, hoop het ook nog even uit te kunnen stellen. Echt koud heb ik het ook niet eigenlijk

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Hier ook, bah, vind er niks aan!

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nog geen kachel aan maar stond wel op het punt vanochtend, maar toch nog maar even een vest aan en de kleine een fleece broekje en slofjes
    maar kouder moet het niet worden want dan gaat ie echt aan

8. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    hier ook en de kachel staat aan vind toch dat het minstens 20 graden binnen moet zijn, maar zit wel onder een dekentje omdat ik het nog zo verrekte koud heb ;)

9. mau

mau Actief lid

2 nov 2008
    397
    0
    0
    Vanmorgen alleen even de kachel aangezet, was hier 17 graden binnen toen we beneden kwamen, brrrr
    Maar nu staat hij weer uit, ff de kou eruit, is best koud als je net je warme bedje uit komt!

10. Jel

Jel Niet meer actief

Ik vind het ook koud. Het is hier ook al een paar dagen 18 graden in huis. Ik doe de verwarming alleen nog niet aan, ik vind het er nog te vroeg voor. Pas mijn kleding erop aan, kleding met lange mouwen en sokken aan.

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hier vanmorgen ook even aangezet. Want idd brrr het is koud. De herfst is echt begonnen

12. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik heb m'n truien alweer aan hoor, sokken aan, met een dekentje op de bank én de verwarming op 20. Ik ga echt geen kou lijden ;)

13. Loezz

Loezz Actief lid

10 feb 2009
    165
    0
    0
    Verzorgende IG
    Haha moet wel een beetje lachen. Ik lees dit topic buiten. Zit heerlijk in de tuin! Waterig zonnetje erbij! Net mijn lunch op hier. Nee voor mij nog geen kachel aan hoor!

14. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Hier nog geen kachel, maar het is ook 20.5 graden in de woonkamer, dus prima zo! En anders trek ik eerst wat warmers aan alvorens ik de kachel ga aanzetten.. Ik zet hem eigenlijk nooit voor oktober aan volgens mij :D

15. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Hier nog 20 graden in huis.
    Verwarming nog niet aan, zelf nog geen trui uit de kast gehaals, maar als ie onder de 20 duikt, dan eerst een trui ed.
    Hopelijk kunnen we de stookkosten nog even uitstellen.
    Morgen wordt het toch mooier weer dan vandaag? We houden hoop.

16. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik weiger de verwarming aan te zetten voor halverwege oktober. Tot die tijd wikkel ik mezelf wel in een deken. Of 4.

17. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Soms is een dikke trui niet genoeg, ik heb de kachel ook even op 20 graden gezet, hoor.
    Kwam beneden en het voelde zooo koud. Temp. gaf 18,5 graden aan. Wil niet dat de kids kou lijden.

Nu is hij weer uit. Maar brrrrrr ik ben sinds gisteren echt een koukleum!!!!! Dat wordt binnenkort al een wintergarderobe voor het hele gezin kopen.
    VEEL BREISELS!!

18. mammavanesmee

mammavanesmee Actief lid

1 mrt 2009
    437
    0
    16
    Ik heb hem ook al lekker aan. Was hier maar 17 graden brrr

19. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Hier was het vanochtend ook koud. Heb de verwarming maar een half graadje hoger gezet, maar dat was net genoeg om het weer warm te hebben. Straks lekker warme chocomel met een speculaasje, mjammie. Krijg ik het ook weer wat warmer van.

20. mamadk

mamadk Actief lid

29 jul 2012
    344
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vind het ook erg koud alleen de verwarming kan nog niet aan. Heel fijn hoor blokverwarming;)

Deel Deze Pagina