Brr,zit me nog niet lekker !

Discussion in 'De lounge' started by JMay, Sep 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    Bedankt voor jullie reacties.
    Heb er gewoon slecht van geslapen !

Ml zegt dat ik beter niet kan bellen en het los moet laten

2. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

Sep 24, 2012
    2,256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Bah wat afschuwelijk en wat goed dat jullie te Hulp zijn geschoten. Krijg wel de indruk dat het meer impact op je heeft dan goed is. Als het echt blijft hangen is ook niet goed. Probeer het los te laten voor je eigen gemoedsrust. Jullie hebben iets gedaan wat de meesten niet zouden doen. En het is nu goed afgelopen. Petje af.

3. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,169
    4,321
    113
    Jaren geleden ook een jong tienerstelletje dat langs liep. Ik hoorde het meisje al flink tegen die jongen tekeer gaan. Schelden enzo. EN net dat wij langs lopen geeft hij haar zo een keiharde pets in haar gezicht. Schrok er echt van. Maar dat meisje leek totaal niet angstig en ging hard door met tegen hem tekeer gaan. Hun vrienden drentelden om hen heen dus heb verder niemand aangesproken. Die vrienden lacten wat en riepen "ohhh" en zo ging dat hele groepje nog even verder aso doen.

Vond het zielig voor het meisje maar in jullie situatie zou ik ook proberen te helpen. In de situatie zoals ik meemaakte niet. Straks keert de hele groep ich tegen je en zit je met een probleem.

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Zo is mijn voordeur een keer in elkaar geslagen door een Marokkaanse man - wiens vriendin huilend achter mij stond. Ze hadden ruzie en zij liep over straat en wilde weg. Hij bleef maar achter haar aan lopen en tegen haar tekeer gaan en ze huilde al en hij bleef haar lastig vallen. Ik heb gevraagd of ze hulp nodig had; toen keerde hij tegen mij en begon mij zogenaamd weg te sturen en voor alles wat mooi en lelijk is uit te maken. Toen zei ze tegen mij dat ik weg moest gaan want ik zou het alleen maar erger maken. Ik heb maar gezegd dat ze kon kiezen tussen hier achter de deur staan en iemand bellen voor hulp, of dat ze een lange weg af moest lopen waarbij hij haar niet met rust zou laten. Vervolgens koos ze toch maar om binnen te komen staan.

Tja, sommige mensen hebben agressieve partners (mannen net zo goed als vrouwen). Ik ben zelf helaas ook slachtoffer geweest van huiselijk geweld met een ex-partner. Echter heb ik mijn ultieme best gedaan om niet na de eerste klap uit mijn vel te springen omdat we op een balkon op tien hoog stonden. Ik werd zo boos dat ik zin had om hem over de reling te gooien, maar ik heb niks gedaan en heb hem zijn gang laten gaan (heb alleen afgeweerd). Daarna moest hij op last van de politie twee weken het huis uit en ben ik binnen die tijd (met gebroken voet) verhuisd, al mijn spullen en geld meegenomen en heb ik hem lekker in zijn sop gaar laten koken. Ik deed aangifte van: het recht zal zegevieren, blabla. Hoe naïef ik toen was :D En de politie had natuurlijk zogenaamd geen bewijs, dus hij mag het bij de volgende partners ook doen. Ik denk dat als mijn huidige partner agressief zou doen (zo is hij helemaal niet trouwens) ik hem met kop en kont de deur uit gooi en totaal niet onder de indruk ben.

5. Lojo

Lojo Bekend lid

Dec 19, 2012
    612
    6
    18
    Je kunt bij de politie je telefoonnummer achterlaten en erbij vermelden dat je graag wilt dat het slachtoffer dit nummer krijgt om nog even te praten.

Goed dat jullie zijn gestopt!

6. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    Ja dat is idd zo , ik had mijn man ook allang al de deur uit gezet denk ik.

Share This Page