brr zo zenuwachtig..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door RSL, 14 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Succes vandaag! Ik duim voor goed nieuws!
    We denken aan je :)

2. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Het is zo spannend.. ik duim heel hard voor je en hoop echt op goed nieuws vanmiddag!

3. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Dankjewel allemaal... Nog ff door bijten! Ben me eigen suf aan het zingen... fijne afleiding maar zere keel er van Haha

4. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    dankjewel allemaal

de dokter heeft om 1900 gebeld. De tumoren zijn hetzelfde gebleven. hormoonbehandeling word niet aangeraden maar ook niet afgeraden. ik moest maar afvallen want dan ging het zwanger worden vast beter. En Ik kan het een kindje ook niet aandoen volgens de dokter, met dit gewicht. En alle extra risico's die overgewicht. .. conclusie Ik moest eerst maar eens " even" afvallen de geertgen kliniek kan ik dus beter niet benaderen. Maar eerst de 15 kilo afvallen en dan naar isala in zwolle.

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Balen, zeg... Dus dan toch eerst maar proberen af te vallen. Helaas werken de meeste ziekenhuizen met gewichtsnormen. Veel keus zul je daarom misschien ook niet hebben. En voor je eigen gezondheid en een zwangerschap is het natuurlijk ook een stuk beter.

Op zich moet het te doen zijn, je hebt een flinke stok achter de deur. Hier ook heel wat kilo's afgevallen terwijl ik werkelijk alles tegen had en in een medische situatie zat, waarbij je normaliter alleen maar aankomt. Desondanks dat is het me toch gelukt. Als ik het in die situatie kon, dan kan iedereen het! Zoek er anders professionele hulp bij, een maatje die mee afvalt en je steunt en dan is het vast mogelijk. En hou voor ogen dat je een grote beloning te wachten staat: zwanger proberen te worden van jullie kindje.

Succes!

6. Humava

Humava Niet meer actief

Balen joh dat het geen goed nieuws was. Nu moet je je dan maar gaan richten op het afvallen. Ik hoop voor je dat het toch gaat lukken ondanks dat je in zo'n lastige situatie zit. En dat jullie snel voor een kindje kunnen gaan.

7. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Het is in elk geval wel positief dat de tumoren niet zijn gegroeid. Maar wat vervelend dat ze je niet direct iets aanraden, behalve eerst afvallen.. Heel veel succes meid!

Deel Deze Pagina