Hoi dames. Wij hebben met 16 weken een geslachtsecho laten doen en toen werd ons verteld dat we 100% een meisje zouden krijgen. De 20 weken echo in t ziekenhuis bleek iets snders te laten zien. zij zeggen zeker een jongen. hier een foto van vandaag. wat denken jullie ??? Kan ik er vanuitgsan dat t nu een jongen is ???
Ik denk een jongen alleen is het vreemd dat je de balzak niet ziet normaal zou je een ronding er omheen zien dus ik vind het een twijfelgeval , het zou ook goed een meisje kunnen zijn want de schaamlippen zijn op die termijn erg opgezwollen.
Als ik deze foto zie zou ik ook zeggen een jongen. Vaak is het met 20 weken een stuk duidelijker te zien dan met 16 weken.
hoi, Ik heb ook met 17 week een pret echo gehad, ckr weten een jongen anders ging ze zelf een andere baan zoeken. Ik zag zelf ook heel duidelijk balzak en het piemeltje. Gisteren 20 week echo zei ze het wordt een echte meid en toen liet ze mij de 3 streepjes zien... Wat bleek nou onze kleine man het het zaakje helemaal verstopt tussen zijn benen. 3 streepjes waren niet schaamlipjes maar botjes ;-( oeps. Toen ik ook zei ze dacht net 17 week een jongen zei ze je houdt het te goed want een jongen is overduidelijk te zien en toen deed meneer zijn benen los en ja hoor daar was het weer toch een jongen. Kun je eigenlijk na gaan dat de baby echt heeeeeel goed moet liggen willen ze het goed kunnen zien..
Snap dat je nu heel erg twijfelt! Ik zeg ook na het zien van de echo foto een jongen. Anders eens bellen naar het echo bureau waar je de geslachtsecho hebt laten doen en uitleggen dat je nu twijfelt. Wie weet willen ze wel je tegemoet komen en gratis nog eens kijken (omdat ze het dus misschien de eerste keer fout hadden).
Dit hadden wij ook, met 17 weken meisje en met 19 weken overduidelijk een knulletje. En het is inderdaad een knulletje! Je kunt anders altijd met 26/27 weken een pretecho laten maken?
We hebben wel snel al het roze omgeruild haha. maar mogen morgen nog een keer gluren bij het echobureau. ben erg benieuwd.
Jeetje dat is ook wat! Ben er zelf erg bang voor, de kast hangt vol roze en het voelt echt alsof ik een meisje krijg. Maar het zou zo zielig zijn als er een jochie uitkomt en tussen alle roze meuk ligt straks!
Bij jongetjes schijnt het wel vaker pas wat later zichtbaar te zijn. Ik ga deze keer niet met 16 weken laten kijken, ik ga maar mijn gedult een beetje op de proef stellen deze keer. Het lijkt me echt super vervelend als je denkt dat het een meid is en een aantal weken later blijkt het toch een jongen...
Ik heb juist heel erg gevoel dat jongen is,en tegen mij werd met 15 weken ook gezegd zeker een meisje!Die vrouw had zoveel ervaring zei ze!11 juli me 20 weke echo ben zo benieuwd!
Ja inderdaad. mijn gevoel zei vanaf dag een een jongen dus moest al even omschakelen. en nu weer alle jurkjes en jumpsuits de deur uit doen hihi. Ben uiteraard net zo blij met een jongen hoor !! Maar nu denk ik. wat als het de navelstreng is ?? Dan heb ik straks alles blauw haha. dus nog even extra checken.
Och Kipjes, voelde je al wel dat jullie een jongetje zouden krijgen??? Wat bijzonder!!! Ik zal vanavond even onze echo plaatsen van tussen de beentjes . Ik dacht altijd een meisje te krijgen..... En net voordat ik aan de ICSI begon kreeg ik een rare vlaag over me heen van een zoontje . Heeeeeeeeeeel erg weird!!! Ik had dit ook aan m'n man en moeder verteld. En ik werd er rustig van....want ik dacht, als ik zo'n sterk voorgevoel over me heen krijg.....dan moet de ICSI gaan lukken!! En ja hoor, een jongen!!!! Hihihi....
Ooooh dus toch een jongen... Maar goed dat je de 20 weken echo hebt had gehad... anders had je voor een mega verrassing gestaan met de geboorte