Brrr....galblaasverwijdering!

Discussion in 'De lounge' started by Melrose, Feb 1, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Illy30

Illy30 Actief lid

May 15, 2012
    220
    0
    16
    Ik zou er sowieso niet mee blijven lopen! Mijn galblaas was ontstoken en dat is echt geen pretje! Ik ben alleen een dag misselijk geweest van de narcose. Mocht een week niet autorijden, maar verder mocht ik na twee weken alles weer hoor, wel voorzichtig doen natuurlijk. Ben dan ook 3 weken erna lekker op vakantie geweest. Mijn conditie was wat minder, maar verder niets. En het zijn 4 streepjes van een cm. Je ziet ze amper nog bij mij! Gewoon doen, ben je van al die aanvallen af! Het valt reuze mee! Succes in ieder geval!

2. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Herstel en de operatie wAren niks vergeleken met de pijn die ik er van had.
    en operatie viel reuze mee... dag zelf nog wel pijn maar daarna ging het echt beter.

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Nou, voor het voorkomen van die galsteenaanvallen had ik wel even ellende over.
    Bij mij was mijn alvleesklier ook mee gaan onsteken, dat was ook een risico voor latere aanvallen. Dus is met redelijk spoed geregeld allemaal. Binnen 2 weken na een aanval waarbij het steentje bleef klemmen en er via mijn keel/maag is uitgehaald.

Na de kijkoperatie mocht ik 2 weken niet zwaar tillen. Maar ik had een eigenwijze peuter in huis. Dus dan verzin je wel iets. De eerste 3 dagen is mijn man thuis gebleven, omdat ik erg beroerd was van de narcose zelf. Daarna was het nog weekend, dus heb 5 dagen hulp gehad. Boodschappen heeft hij ook grotendeels geregeld.

Vanaf dag 6 zelf weer voor de kleine gezorgd. Bij een erg eigenwijze bui hebben we eens een middagdut op de bank gedaan, omdat hij niet naar boven wilde. En op dag 11 was ik bij de huisarts om even een hechting te laten zien en wilde hij niet weer in de auto stappen. Dan moet je wat, en heb ik hem erin getild. Dag 14 op de fiets naar het ziekenhuis om de hechtingen te laten verwijderen :D

Share This Page