Mijn facebook drama van vandaag.

Discussie in 'De lounge' gestart door knap, 14 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knap

knap Niet meer actief

Hoe ik er aan gekomen ben dat is nog een raadsel.

Ik speel al een tijdje een spel vaak via mijn mobiel daar van uit heb ik veel ( vreemde mensen die ook dat spelen en mijn aan gesloten bij die groep). Gratis munten en spins. ( spel is galaxy slot) Voor als de kinderen op bed liggen of als ik even niks te doen hebt.

Maar vandaag kreeg ik via mijn chat een soort van oproep. Als je nu niet reageert ben je binnen 12 uur je facebook kwijt.

Domme muts dat ik ben. Ik heb op die link geklikt en had wat gegevens ingevuld.

Hoe het mij gelukt is weet ik niet maar als het goed is heb ik mijn facebook terug.

Maar dames let op. Geen rare linken aan klikken met dit verzoek het is nep en als je zo stom bent als ik dan word je gehackt.

Wist even niet waar ik het zoeken moest maar het is op gelost maar wees gewaarschuwd.:(

2. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Oeps!

3. singa

singa Niet meer actief

Misschien is het ook handig om dit aan je facebookvrienden te melden. Het kan zijn dat ze via jouw gehackte facebook dit bericht hebben doorgestuurd. Omdat ze dan denken dat het van jou komt zijn er meer die er in trappen.
    Ik heb het helaas bij Hotmail ook gehad.

4. knap

knap Niet meer actief

Na ik on hackt ben heb ik het op mijn facebook pagina gezet het staat er denk wel drie keer. Pff.

Maar was echt even ( ellende)

5. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry hoor, maar dat je hier in trapt snap ik echt niet.. Je weet toch wel dat ze niet zomaar je Facebook kunnen verwijderen? Je krijgt zo vaak dit soort berichten, dus lijkt mij vrij algemeen bekend eerlijk gezegd..

6. knap

knap Niet meer actief

Bedankt.

JA achter af voel ik mij idd een grote domme trien.

Zal mij niet nog een keer zo maar over komen( hoop ik zeg nooit nooit0:(

Deel Deze Pagina