@mirre ik wil ook zo`n persoonlijk alarm! is dat duur? en wordt dat aangesloten op een centrale dan ofzo? afgelopen nacht is best geod gegaan eigenlijk maar blijf het k*t vinden alleen slapen en zeker met die storm en die regen nog 3 nachten! het stomme is ik heb hiervoor 2 jaar alleen gewoond in een flat in rotterdam zuid en ik was daar nooit bang (nou ja, heel soms) maar ik had daar ook 8848872774 sloten op de deur en woonde op de vierde etage voor mijn gevoel konden ze daar minder makkelijk naar binnen dan hier in eengezinswoning
@naomi32 Dat persoonlijke alarm zit vast aan het gewone alarm. Op de afstandbediening zit een speciale knop ervoor. Je bent al aan het aftellen....klote he die storm en regen ik slaap daardoor ook altijd stukken minder. Ik ben eigenlijk helemaal geen angsthaas, want ben vrij veel alleen geweest. Zowel alleen gewoond in een benedenhuisje als samengewoond met iemand die steeds 6 weken van huis was ivm werk dus sliep regelmatig alleen. Nu heb ik zelf een sterke hond bij me en toen niet. Het is bij mij meer een kwestie van gewenning..ben nu maar 3 x per jaar een paar dagen alleen en dat merk je wel. Heb het momenteel ff niet zo naar m'n zin! De hond wilde niet poepen (heel jammer voor hem, maar dan maar niet morgen weer een dag), ben net in bad geweest maar werd alleen maar meer onrustig EN ben om 00.00 jarig (34 jaar), maar alleen en dat vind ik eerlijk gez niet zo heel leuk Vieren doe ik m'n verjaardag niet, want daar hou ik niet van maar des te meer waarde hecht ik aan samenzijn met m'n partner daardoor.Nou ja niks aan te doen. Morgenavond is hij weer terug en dan krijg ik pas m'n felicitatiekus. Ik wens je een goede nacht alvast en dan nog maar 2 nachten voor jou
oke, ja wij zitten ook te kijken hoe we beter het huis kunnen beveiligen ik ga toch is kijken voor zo`n alarm! het is idd een kwestie van wennen he mirre, mijn partner heeft sinds kort pas een baan waar hij ook nachtdiensten werkt.. hij gaat ook altijd 1 keer per jaar op wintersport 8 nachten ook niet leuk maar ook dat went wel dus dit zal ook ooit wel weer gaan wennen hee maar das best balen dat je alleen je verjaardag moet "inluiden" ook al vier je het neit je hebt dan toch behoefte aan wat liefde en aandacht toch, begrijp je heel goed hoor! maar gelukkig komt je partner morgen wel weer thuis en kan je het gemis weer inhalen Slaap lekker alvast en voor morgen hoop ik dat je toch nog een leuke dag hebt! alvast gefeliciteerd! \/
Wat een HELSE nacht! #-o Partner belde wel om 00.00 om me te feliciteren , maar het alarm is afgegaan! Zoveel adrealine dat ik amper nog goed heb kunnen slapen. Afgelopen nachten is onze hond boven bij me in bed gebleven , dus niets aan het handje ...maar afgelopen nacht voelde hij de drang opkomen om door het huis heen te wandelen. Wat natuurlijk moet kunnen, maar het kon niet! :x Wat een herrie zeg...ik lag strak in m'n bed! Heb de rest vd nacht het alarm uitgelaten, maar daar heb je natuurlijk niet zo'n ding voor. De mannen van het beveiligingsbedrijf zullen moeten terugkomen om hem beter af te stellen. Onze hond was zo geschrokken van het geluid dat hij keihard naar boven kwam rennen en zich amper nog bewogen heeft heel de nacht. En dan nog die storm. Nee Mirre heeft wel betere nachten gekend.
Breaky breaky.... Het is heel erg off topic...maar het is je eigen topic: GEFELICITEERD MIRRE! Ik zag dat je jarig bent....en dit vind ik net even persoonlijker Pb had ook gekund inderdaad... *voordat er slimme meiden met dat advies komen* Dikke knuf meid! Elmo
Mirre, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Heb net je verhaal gelezen, was aardig spannend! Leek wel een stukje uit een boek. Hoop dat je weer goed slaapt voortaan! Groetjes Marie