Vrouw dood op snelweg A4 gevonden

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 9 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Dode op A4
    09 januari 2007, 07:57 (plaats uw reactie)

ROELOFARENDSVEEN (ANP) - Op de A4 richting Amsterdam, ter hoogte van de afslag Roelofarendsveen, is dinsdagochtend rond 02.00 uur een lichaam gevonden. Dat heeft de politie laten weten.

Volgens een politiewoordvoerder gaat het om een jonge vrouw. Het slachtoffer is ter hoogte van het aquaduct vanuit een bestelbusje op de weg gevallen en verongelukt. Het is nog onduidelijk of het gaat om een misdrijf of een ongeval. De chauffeur van het voertuig, een 20-jarige man uit Almere, is aangehouden en wordt ondervraagd. Agenten troffen hem aan bij het slachtoffer.

In verband met sporenonderzoek was de A4 in de richting van Amsterdam enkele uren afgesloten.

Ik werd vanmorgen wakker met dit nieuws op de wekkerradio....kreeg er kippevel van!
    Hoe kun je nu in godsnaam uit een busje vallen....kan maar twee dingen bedenken...
    Of ze is er uitgegooit...of de deur zat niet goed dicht...maar dan nog...je valt niet zomaar uit een busje toch?

2. Niet meer actief

Jakkes :(
    Het kan natuurlijk gewoon een ongeluk zijn..misschein was het een oud bestelbusje o.i.d. maar ja een misdrijf is tegenwoordig ook normaal lijkt wel..dus je weet het niet he..

3. Niet meer actief

Nee je weet het idd niet....maar goed, al is het een oud busje....een deur valt toch niet zomaar open?...En waarschijnlijk dan ook geen gordel om gehad...

Nou goed, tis idd gissen...ze hebben de man aangehouden en we zullen snel genoeg weten of het opzet was of niet.
    En zo niet dan is het echt een bizar ongeluk hoor, getverderrie..

4. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Jakkes...wat een raar bericht. Krijg er kippenvel van.

5. Niet meer actief

Ik heb weleens meegemaakt dat een vriendin van mij uit en busje viel. Ze leunde tegen de deur en die schoot open.. Dus het kan wel!

6. Niet meer actief

He bah Gups....eng hoor!
    Moet je toch niet aan denken?... Ik voel altijd tig keer of de deuren van de auto achter op kinderslot zitten....maar zelf gooi ik altijd mn deur dicht zonder te kijken of ie echt op goed in het slot is gevallen.
    Aan de andere kant...als de deur niet goed dicht zit gaat er een alarmpje in de auto af.
    Maar goed, niet iedereen heeft dat in zn auto zitten natuurlijk...

Blijft gewoon een bizar ongeluk hoor!

7. Niet meer actief

haha.. nou dit was alweer een tijdje geleden hoor. Toen bestond die luxe van lampjes niet geloof ik. En tsja.. als je geen kinderen hebt, dan gebruik je kinderslot ook niet!

8. Gusam

Gusam Niet meer actief

Mischien stomme gedachten van mij, maar ze kan er zelf ook uitgesprongen zijn.

Maar goed de politie zal er wel achter komen wat er precies gebeurt is.

XXX Gusam

9. lover

lover Bekend lid

12 jun 2006
    851
    0
    0
    Misschien hadden ze ruzie en wilde ze voor de gijn bluffen en is toen echt gevallen.
    Maar ja we zullen het gauw horen.

Lover

10. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Stoffelijk overschot jonge vrouw op A4
    ROELOFARENDSVEEN - Op de A4 richting Amsterdam, ter hoogte van de afslag Roelofarendsveen, is dinsdagochtend rond 02.00 uur een lichaam gevonden. Volgens een politiewoordvoerder gaat het om een jonge vrouw.

Het slachtoffer is ter hoogte van het aquaduct vanuit een bestelbusje op de weg gevallen en verongelukt. Het is nog onduidelijk of het gaat om een misdrijf of een ongeval.

De chauffeur van het voertuig, een 20-jarige man uit Almere, is aangehouden en wordt ondervraagd. Agenten troffen hem aan bij het slachtoffer.

In verband met sporenonderzoek was de A4 in de richting van Amsterdam enkele uren afgesloten.

------------------------------------------------------------------------

De jongen word dus ondervraagd.
    Hopelijk komt er snel een antwoord op dit bizarre verhaal...

11. Niet meer actief

dat lijkt me wel logisch ja...

12. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Vaag verhaal! Ben benieuwd wat daar uit komt! Maar ben bang dat we dat niet meer te horen krijgen!

13. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Helaas is dit een meisje die ik ken ik vind het heel erg sneu allemaal

VALERIE RUST IN VREDE :cry:

14. Niet meer actief

De man is inmiddels vrij gelaten las ik net....

Dode op A4 was 19-jarige Amsterdamse
    09 januari 2007, 15:42 (6 reacties)

ROELOFARENDSVEEN (ANP) - Op de A4 richting Amsterdam, ter hoogte van de afslag Roelofarendsveen, is in de nacht van maandag op dinsdag een 19-jarige vrouw uit Amsterdam omgekomen. Dinsdagochtend rond 02.00 uur werd haar lichaam gevonden. Dat heeft de politie laten weten.

Het slachtoffer is ter hoogte van het aquaduct vanuit een bestelbusje op de weg gevallen en verongelukt. Vooralsnog gaat de politie er van uit dat het gaat om ,,een tragisch ongeval'' en niet om een misdrijf, liet een woordvoerder weten.

De chauffeur van het voertuig, een 20-jarige man uit Almere, is aangehouden en na verhoor vrijgelaten. Agenten troffen de man aan bij het slachtoffer. In verband met sporenonderzoek was de A4 in de richting van Amsterdam enkele uren afgesloten.

15. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Haar famillie denkt wel dat ze geduwd is maar ze kunnen het ook mis hebben.

16. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    De waarheid weten alleen de jongen en het meisje....

Zal die ooit uitkomen ?

17. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Vandaag heb ik weer gehoord dat ze zelf gesprongen is maar je weet het idd nooit.
    Zelf denk ik denk dat ze zei ik spring eruit hoor uit woede en dat ze toen echt is gevallen.
    Het lijkt me sterk dat haar vriend het heeft gedaan het was zo een gelukkig stel ze hadden al 5 jaar een relatie.

18. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Of je springt.....

Hd dat ooit eerder gelezen: een zangeres van Centerfold, zat in de auto met ouders en sprong na ruzie uit de auto op de snelweg.Ook dood.

Deel Deze Pagina