hoi meiden, met 32 weken ongeveer ben ik mn slijmprop al verloren. (bij de vorige zwangerschap gebeurde dit 1 a 2 dagen voor de bevalling) Een tijd waterige afscheiding gehad, wat ik ook wel herken van toen. Maar ik verlies ook vaak rekbaar taai slijm? Wat is dit? Zijn dit nog steeds stukjes slijmprop? Kan er nog niet echt wat van maken... en herken dit ook echt niet.
Wat bedoel je met rekbaar taai slijm? Zoals uhmm doorzichtig snot.. sorey voor mijn omschrijving hahaha
ja inderdaad, lijkt snot. De slijmprop was echt dik snot zeg maar. haha! Dit is iets lichter van kleur, meer wittig.
Slijmprop kan verschillende kleuren hebben, niet? Ik heb ook af en toe van dat slijm wat doorzichtig, wit. Soms wat dikkere stukjes wat gelig. Maar wel altijd bij afvegen een dun laagje doorzichtig slijm...
Dat had ik ook 2 dagen ervoor terwijl ik de slijmprop al verloren was. Het waren nog restjes wat me lichaam uit kwam. Soms zat er ook wat bloed bij.
Had ik ook in de aanloop van de bevalling... Denk een weekje ervoor tot aan de dag dat het begon... Vanaf dat het echt begon werd het ook bruin/rood van kleur.
Ik heb het nu al een week denk ik. Dus vind het ook best apart. Misschien een lange aanloop naar de bevalling toe? Heb zelf wel het gevoel dat ze eerder komt.. nergens op gebaseerd natuurlijk, maar goed.. Ben erg benieuwd! Moet nog 1,5 week wachten tot het echt mag.. haha!