Wat een verschrikkelijk filmpje is er nu op bij de Teletubbies zeg! Kleine kinderen die sex bewegingen maken en waarbij wordt ingezoomd op de geslachtsdelen. Belachelijk!
Ik zit het ook net te kijken en had ook zoiets van: HUH? Beetje raar, end An krijg je het filmpje ook nog eens 2x te zien
dat is al een heeeeel oud filmpje. en iedere x als die op tv is volgt er hier een topic hahaha. maar idd....vind het ook te....
Ik dacht het ook! En uitgerekend nu gaat mijn meisje voor het eerst meedoen! Wat is bubbling dans? Nooit v gehoord. Normaal bij die filmpjes leggen de kids ook uit wat ze doen en hier niet volgends mij. Ik vond het ook zeer vreemd voor peuters!
Jaaaa daar is die weer! ! Elk jaar wordt dit filmpje twee keer uitgezonden. ... en elke keer jup. ...een topic hier! Lig in een scheur! Ghehe....kijken of dezelfde discussie ook weer komt. Nu jaar drie op rij! !! Toch wel voorspellend. ..oh en hun mailen leverd niets op. ..ze zeggen toch doen we niets aan
Mijn dochter kwam ook ineens dansend eraan: Kom mama mee dansen! Ik kon het even niet wachten maar hoorde op de achtergrond wel het filmpje . Ze is het nu al weer vergeten en kijkt naar de theater show van Bumba
Haha ik zat ook al te wachten op dit topic. Mijn meisje zat lekker mee te dansen ze hebben allemaal jeuk zei mn man haha
Klopt inderdaad. Mijn oudste is bijna 8 en je wil niet weten hoe vaak ik het filmpje al langs heb zien komen... Eerlijk gezegd merk ik aan mijn kids dat ze op de Teletubbies leeftijd helemaal niet door hebben wat die kinderen precies doen. Maar als volwassene denk je wel, eeeuhmmmm
Hihi ik heb ook ooit hier een topic over geopend. Zag t vanochtend weer en had al zo mn vermoeden dat er een topic over kwam. Ik heb zelfs de kro een klacht gestuurd hierover... Kijk andere culturen laten zien is echt niet erg, maar dit gaat wel een beetje ver...
Ik zag de aflevering vanmorgen voor het eerst en ik was ook wel een beetje flabergasted hoor! Dochter danste lekker mee, maar vond het toch ook iets té.
Nou ja dat is het punt een beetje. De kleintjes hebben geen flauw idee waar het over gaat en zijn het na 20 minuten vergeten. Ik vind het wel grappig hoor, elk jaar zo'n topic