ik woon vlakbij een knooppunt in Eindhoven en hier hangt een helicopter in de lucht. brrr, heb de deur ook op slot.
Politie: 'Bonnie en Clyde niet in Groningen' - RTVNoord.nl Lopend Vuur: We laten ons de kop gek maken door die 'Bonnie en Clyde' - RTVNoord.nl Wij gaan maar gewoon naar de Tuinland in Grünn'.
rijd hier een arrestatie team tussen almelo en enschede , met politie helikopter boven , enschede , oldenzaal, haaksbergen, hengelo , BRRR * ik zit te dichtbij*
oh brrr zag ze net als bij ons over komen. Gatver en ik heb de kinderen nog wel belooft dat we straks nog even naar de roofvogelshow gaan kijken. Ik wil ze niet bang maken maar eigenlijk blijf ik liever binnen.
Brrr vind het ook maar niks, hier in Meppel hebben ze een vrouw ontvoerd heb alles dicht als ik alleen thuis ben.. je bent wel een stuk alerter!
Auto voortvluchtig stel gevonden in Duitsland | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Kijk gepakt gaan ze wel worden, fouten worden steeds sneller gemaakt nu. Maar helaas worden ze ook roekelozer, en dat levert gevaarlijke situaties op. Hopelijk zijn ze dus snel opgepakt.
Vind het ook eng. Hoop dat ze gauw gepakt worden. Bah, afgelopen nacht klopjacht in Winschoten en Groningen-stad. Als ze maar niet deze kant op komen.....ben echt bang.
zoals nu is, zijn ze op de trein naar keulen gegaan vanaf munster, hopelijk blijven ze uit nl weg of worden ze snel gepakt, brrrrr
Wij hebben vakantie, zitten in een huisje vlakbij het duitse Cloppenburg. Zit constant het nieuws te checken, zijn nu in keulen gesignaleerd, mochten ze deze kant weer gezien worden dan gaan we naar huis. Ben er niet rustig op. Heb ook het gevoel dat het nog wat slachtoffers gaat kosten eer deze 2 zijn opgepakt. Hoop maar dat ze ze snel hebben.