7 Maart 2007 zijn ik en mannetje lief 12 1/2 jaar getrouwd. Ik ben de laaste tijd optijd met mijn NOD. Heb even in mijn agenda gekeken en uitgerekend en als alles zo blijft lopen dan zou ik 7 maart 2007 mijn NOD dag hebben. Wat zou nou mooier zijn om die dag man lief te verrassen met een positiefe test. Dit zou zo fantasties zijn! Hopelijk wordt het onze bruiloft want toen ik ging trouwen had ik zwaare griep pffffffffffffffffffffffffffffffffffffff 1 dag voor de grote dag lag ik met 40 koorts op bed. Me ouders wilde alles afzeggen maar ik kon het niet. Toen heeft me moeder de dokter laten komen en heeft mij 3 zwaare pillen gegeven om voor die dag te kunnen oppeppe. Maar helaas weet weinig van die dag. Gelukkig hadden ze gefilmd. Dus laat 7 maart 2007 nu dan onze dag zijn. Lover
Dat zou echt mooi zijn zeg maarre... Blij dat ze hebben gefilmd Dan moet jij zelfs ziek wel bloedmooi zijn...als je daar blij mee bent Knuf Elmo
Ooh, dat zou inderdaad toch prachtig zijn! Ik hoop het met heel mijn hart en zal voor je duimen! Liefs Leonie
Dank je wel meiden wat een duimen heb ik al zeg Nou dan moet het toch lukken hahahaha Hou jullie oip de hoogte. Lover xxxx p.s make up doet veel hoor
Zo ik hoop het ook voor je! Zou erg leuk zijn en het blijft je dan ook altijd bij he. Heel veel succes!