brrr wat ik nu toch heb meegemaakt

Discussie in 'De lounge' gestart door manouk, 28 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Heb nog een foto geplaats waarop je heel goed de verbinding tussen deze 2 kunt zien. We zijn met deze foto naar een paragnost geweest en deze vertelde ons dat zij in een vorig leven broer en zus van elkaar zijn geweest.
    Hij is Canadees en kwam alleen een half jaar hier ijshockeyen, ze hadden vanaf dag 1 een hele sterke aantrekkingskracht op elkaar (niet sexueel ;) )

2. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Haha en heb er nog maar een mooie ingezet, pff zit weer even al mijn foto's te bekijken, heb voor deze foto's een apart mapje ;) maar wil jullie de duidelijkste laten zien :D

3. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    met fotoshoppen krijg je ook prachtige foot's ;)

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ja sommige foto's kunnen fake zijn. Bij de link die ninnetje gaf kun je zien dat sommige ook gewoon fake zijn.

Maar sommige foto's zijn echt.

5. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    He meiden,

Geloof zelf niet zo in deze dingen. Met mijn spiegelreflex camera kun je ook een foto maken met een geestverschijning, je maakt dan foto's met je sluiter open en dan kijk je dwars door iemand heen. Erg geinig, maar het zijn geen geesten.

6. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    @ Ninetje:

Dit heb ik van de site van Fuji. Helaas lukt het me niet om de foto die erbij staat hiernaartoe te kopieeren. (Mocht je nieuwsgierig zijn dan kan je hem hier vinden: http://www.fuji.nl/fujifilm_com/dbe80ae ... 301e93.php )

Witte vlekken of stippen bij flitsopnamen

Oorzaak

De witte vlekken bij flitsopnamen zijn onscherpe afbeeldingen van stofdeeltjes. Er zweeft altijd een zekere hoeveelheid stof in de lucht. Dat is bijvoorbeeld goed zichtbaar aan de oplichtende puntjes in het licht, wanneer u vanaf een dia- of filmprojector kijkt.

Bij flitslicht van uw camera wordt het door stofdeeltjes gereflecteerde licht soms in de foto zichtbaar. Die deeltjes zijn dan zo dichtbij de lens, dat ze meestal niet scherp worden afgebeeld. Maar omdat de reflectie veel sterker is dan licht van verder verwijderde objecten, legt uw camera de reflectie vast. Dit resulteert in ronde wittige vlekken.

Compacte camera’s met weinig afstand tussen lens en flitser vertonen dit verschijnsel sneller dan camera’s met een grote afstand tussen flitser en lens. Hetzelfde effect kan ook optreden bij regen of sneeuw.

Oplossingen
    ▪ Verlicht de omgeving zoveel mogelijk, zodat u kunt fotograferen zonder de flitser te gebruiken

▪ Als de flitser apart van de camera gebruikt kan worden, zorg dan voor afstand tot de camera

▪ Heeft u een camera met zoomlens, dan zal het effect afnemen naarmate u meer inzoomt op het onderwerp

▪ Maak de foto in een minder stoffige omgeving

7. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ze hadden aan onze glazen een slingertje gedaan dus ik denk dat je dat ziet ;)

8. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Die arm komt gewoon van mijn man hoor :p
    Hij leunt een beetje die kant op en daardoor hangt zijn jasje zo raar, zijn moeder heeft dezelfde kleur jasje dus lijkt het of die arm ergens doorheen komt ;)

9. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Renate,

Er zijn veel soorten uitleg over deze orbs,

Echter mediums en paranormaal begaafde mensen blijven erbij dat deze ronde bollekes spirits zijn, zij krijgen zelfs een gevoel erbij en kunnen soms zelfs zeggen wie het zijn.

Wetenschappers zullen zo veel mogelijk andere soorten uitleg zoeken en ze komen natuurlijk vrij logisch over.

Echter geloof ik 100% in het bovennatuurlijke, blijft nl een feit dat wanneer 2 of meerdere fotos kort op elkaar gemaakt worden dmv het moderne *3 fotots per seconde*. Je de orbs vaak op de 2de en de 3 foto niet ziet, of niet op de eerste en de 3de, snap je wat ik bedoel?

Blijft echter een *spooky* idee dat we niet alleen als mens op deze aardbol leven...

Sunnycloud, natuurlijk kun je fake fotos maken, daar is geen twijfel over mogelijk. Alles is in twijfel te trekken, echter heb ik persoonlijk al; teveel meegemaakt om het bestaan van spirits nog in twijfel te trekken. ;)

10. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ok je verklaard nu wel orbs bij flitslicht, maar hoe verklaar je ze dan als je de flits niet gebruikt?

11. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ik heb ffkes 1 leuke foto geplakt...

Of ie echt is.....don't know...wel lekker spooky!

12. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    brrrr jij durft :p

13. vonkje27

vonkje27 Actief lid

13 aug 2006
    269
    0
    0
    huismoeder
    hoogezand
    mijn zoon van 6 heeft toen hij baby was ook zijn broertje gezien.
    elke keer als hij in de box lag,keek hij naar iets boven zijn box.
    hij speelde er ook echt mee.
    soms werd hij er wel een beetje bang van.
    toe hebben we de box verplaatst,maar hij bleef kijken nara de hoek waar de box stond.
    wij geloven dan ook erg,dat het zijn broertje is geweest die nu als een engeltje waakt over hem.
    zal me benieuwen of de kleine meid hem straks ook ziet.

14. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Mijn dochter heeft mijn moeder ook gezien toen ze 3 jaar was.

Mijn moeder heeft kort voor haar overgaan gezegd dat als ze kon ze zou laten weten dat ze in het hiernamaals over G zou waken.

De 2de nacht na haar overlijden, kwam mijn kleine meid haar eigen slaapkamertje uitlopen en zei tegen mij, Oma is niet weg mamma, ze is op mijn bed,kijk maar!
    (natuurlijk wel in kindertaal) Ze trok me dapper mee en ik kreeg de kriebels natuurlijk...

Ze wees en zei kijk dan mamma, daar !

Ik zag niks...Owh weg nu zei ze...

Op dat moment hoorde ik in gedachte mijn moeder die zei, als kan kom ik je laten weten dat ik over G zal waken...

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Wat mooi vonkje, :p

Dat mensen het wetenschappelijk altijd willen verklaren zal wel altijd zo blijven. Ik denk altijd dat het een beetje angst is dat het wel zo kan zijn.

Ik ben echt vreselijk nuchter( ik blijf een fries, ;) ), en ik zal ook altijd twee kanten bekijken, maar toch geloof ik dat er meer is. Ik heb daar gewoon teveel voor gezien en meegemaakt om dat niet te geloven.

Natuurlijk zijn sommige zaken nep, fake etc... en natuurlijk kun je foto's enorm bewerken. Daar kun je niet omheen. Maar de wetenschap wist vroeger ook niks van radiofrequenties en dachten nog verder in het verleden dat de aarde plat was.

Ik wil daar mee zeggen dat "nog" niet alles ontdekt is of is te verklaren.

16. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik heb mij heel erg bezig gehouden met orbs.....een vriendin van mij is medium en ziet ze zelfs met het blote oog voorbij schieten...
    We hebben ze zelfs op een filmpje staan! :D
    maar niet elke orb op de foto is een geest....
    Ga maar eens een foto maken in een sporthal, of op een feest...dan stikt het ervan! Maar dat is dan simpelweg de energie van de feestvierders die op deze manier te zien is.
    Plus het feit dat het aan het toestel ligt of je wel of niet orbs hebt...de een is daar gevoeliger voor dan de andere.

In mijn album staan 2 foto's van een orb...bij die witte kun je zelfs de beweging erin zien...

By the way....foto's van orbs tijdens gourmetten en dergelijke....das dus echt vocht hoor....of de energie van degene rond de tafel....

17. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Wel leuk om te vermelden....die ene witte orb is geschoten tijdens een spirituele workshop! :D
    Dan stikt het er dus echt van....

En die grote orb op de muur naast mij....dat was een experiment...ik moest heel erg denken aan een overleden vriend van mij...en toen werd er een foto gemaakt om te kijken of er wat op zou staan...nou, me dunkt.... :D

18. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Het klopt dat niet elke orb een geest is, het kan ook een beschermengel of een Gids (hogere Zelf) Jij noemt het als energie, zijn.
    Onze Energie is alleen zichtbaar als een Aura en niet als een bolleke ;)

Waar veel mensen bij elkaar zijn zijn ook veel bescherm engelen en veel Gidsen.

Of het aan je toestel ligt weet ik niet, want ik heb bijv zelf diverse fotos van ons met orbs en die zijn niet genomen met het zelfde toestel.

Ook wil ik er (natuurlijk, eigenwijs als ik ben) tegenin gaan dat de fotos van Orbs bij bijv gourmetten vocht is, bij de foto die Grien had geplaatst zie je duidelijk verschil tussen de vocht spetters en de Orbs.

19. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Nou meiden ik heb even mijn trouwfoto's doorgelopen en ik heb van het feest aardig wat foto's met een orb erop. Wat mij opvalt is dat alleen bij foto's waar ik of mijn man opstaan een orb te zien is er zit maar 1 foto tussen de 300 foto's waar ik niet opsta met een orb.

Ik denk maar: dat zijn Opa (vader van papa), opa van mijn man, mijn papa :cry: dan zijn ze er toch bij geweest ;)

Ze staan in mijn album ;)

20. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Vannacht leuk gedroomd... :(
    Maarre Ninetje, kom maar op met die sites. :)

Deel Deze Pagina