Hoi, ik kan me herinneren dat er een paar jaar geleden op zaterdagmiddag of zondagmiddag een programma op de buis was waar ze naar spookhuizen en andere plekken met spirits gingen. Heel spannend om te zien was dat altijd. Weten jullie misschien nog hoe dat programma heet?
Whoehahaaa...leuk gevonden Maar volgens mij was het toch "klussen met spoken" hoor Of was het "Eigen huis en spook" :-k Ik haal die programma's altijd door de war
ik lees al een tijdje mee, maar vond ik dit filmpje op het net. Weet niet of het nep is, maar het ziet er nogal eng uit. Je ziet hier een klein meisje in een hoek staan. De cameraman zelf, schrikt zich wezenloos. http://www.metacafe.com/watch/57506/gho ... ape_scary/
deze vond ik ook nog. Zeer scary allemaal. Het duurt ong 40 min. Ziet er goed uit, oordeel zelf maar http://video.google.nl/videoplay?docid= ... =the+ghost
Leuk filmpje die met dat *meisje* in die hoek. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier niet echt een meisje in zie, maar omdat het erbij staat lijkt het idd wel een meisje... Het andere filmpje ga ik ook eens op mijn gemak bekijken maar nu niet. Zo vind ik de blair witch ook zon heerlijke *film*
Mooie filmpjes, Djara. Errug spooky Je zou maar in een spookhuis wonen zeg ale: Inpakken en wegwezen Heb zelf dan wel vaak "aanwezigheid" gevoelt en een enkele keer gezien Maar nooit in dat formaat. Hoeft van mij ook niet hehehe 8-[ Ik hou het kleinschalig
Inderdaad een spooky filmpje ik kreeg er de rillingen van je zou iets aan het filmen zijn er staat ineens iemand brrrrrrrrrr ale:
Ik voelde er echt niks bij hoor dat korte *er staat een meisje* filmpje... Het langere filmpje heb ik nog niet gekeken...40 minuten! Is het de moeite waard of zit ik 39 minuten te wachten op nog een vaag beeld van een iets?
Ik heb er nu 10 minuten van gezien. Een man had een vreemde ervaring, alleen was er niks te zien. Ik ga straks, na mijn studie, weer verder kijken. Leuk hoor! Maar ik weet niet of het de hele 40 minuten door gaat.
ik ben het aan het kijken nu, boooohhhh erggg freraky hoor, gelukkig zit mijn mannetje naast mij yeahhh geluid lekker hard! het is meer een documentaire over geesten en beelden van wat mensen hebben meegemaakt en gezien best wel een goed programma, vind ik reuze intressant, meestal heb je dit soort dingen op discovery of national geographics.. maar uuuh ga weer ff verder kijken voordat mannetje weggaan 8-[
Ik heb t ook gezien... Kreeg de kriebels van dat meisje wat dr huiswerk wilde maken en gewoon bijna van dr stoeltje afgeduwd werd. En van die geestdame, die je achter het raam ziet... De rest...hmz tja, wel vermakelijk!
K blijf erbij...the blair witch is griezeliger in elkaar gedraaid! Zou best eens zon blair witch tour willen maken! Wie gaat er mee?
hmm die film heb ik niet gezien...:s omdat ik het te eng vond hahaha ennuuh of ik met je mee ga? iik weet wel dat ze het niet overleven dus nee bedankt hihihi
Ik heb altijd wel op zo'n 'witte wieven tocht'willen gaan in Drenthe, maar ja...da's een beetje ver weg. Leek me altijd wel spannend, lekker in het midden van de nacht...oeoeoeoe