Ach joh... Natuurlijk hebben ze het wel overleefd, de film zit erg goed in elkaar gedraaid alleen het einde is dan weer een beetje een dumper! Zon soort van dat meisje filmpje...Zie ik nou wel of niet iets... Het moet voorkomen als echt gebeurd, nou ik geloof er niks van Witte wieven tocht in Drente...vertel vertel...ik ben een en al oor!
maar ze hebben mij vertekld dat die ene gozer opgehangen werd in de boom? of leek het alsof ik dat gehoord heb hahaha, :-k hahah ik ga hem ens denk ik dan maaar huren, en dat soort films hebben nmeestal een anti climax. zit je de hele fiklm gespannen te wachten komt d eind titeling ineens te voorschijn denk dat ik hem ga huren jaaaaaaaaaaa ( echt een heel leuk topic dit )
In Drenthe schijnt een legende te zijn over witte schimmen die 's nachts wel eens verschijnen in de Drentse bossen of op de heide. Ik weet het niet precies. Die witte gedaanten worden de Witte Wieven genoemd (de witte wijven) En ik heb wel eens in, ik geloof, dat anwb-blad De Kampioen gelezen dat je dan een tocht kan maken waarbij je op zoek gaat naar die Witte Wieven, nadat je het verhaal/ de legende te horen hebt gekregen bij een kampvuur.
Gaaaaaaaaaaaf! Drente is niet zo ver hier vandaan,hehe, ik denk alleen nooit niet dat ik me kerel mee krijg! Opgehangen in een boom? Euhm, nou dacht t niet, ze raken er wel eentje kwijt, en daar vinden ze dan wel een paar kleine dingen van terug...Overigens horen ze hem wel moord en brand schreeuwen! Ga em huren jah! Goed plan! Zijn er onder jullie ook echte King fans?
Ik had t ook verwacht maar schrok alsnog wel een beetje...komt omdat ik alle filmpjes zon beetje had zitten bekijken... Je schrok wel grien...echt wel!
Blair witch vond ik best eng omdat het zo echt lijkt. Maar de film op zich is eigenlijk niet veel aan. Maar doordat je het gevoel krijgt dat het een echte docu is krijg je dat akelige enge gevoel The Grudge vond ik dan weer wel doodeng. The Ring..ook erg leuk. Gothica vink ook een hele mooie en Stigmata, The others, What lies beneath en Long time Dead Mjah...zo kan ik nog wel ff doorgaan King films vink wel ok. King lezen dan weer stukken minder. Doe mij maar Dean Koontz
The others is zeker een goeie film! Dies met Nicole Kidman nietwaar? Long time dead ken ik dan weer niet, de rest ken ik allemaal wel jah...hehe Griezelfan hier! Ammitiville horror, skeleton key (erg aparte film) Silent Hill...allemaal kussendrukkers!
Juist omdat je het verwacht hahaha Doe witte wieven tocht lijkt me ook wel erg gaaf. Maar het is een pokke end hier vandaan hoor. Jammer.
Long time dead gaat over een groep studenten die in een dolle bui met een ouija board aan de gang gaan. En surprise surprise....wat ze hebben opgeroepen komt ze achterna. Ik vind 'm goed iig. Lekker spannend. The others is idd met Nicole Kidman. Vond het einde gewoon ijzersterk.
Overigens hebben wij wel onze eigen legende in waddinxveen. Het gaat om een heel oud kerkhof wat al jaren gesloten is voor toegang, er schijnen diverse kindertjes te zijn verdwenen omdat daar de grond van tijd tot tijd spontaan veranderd in een soort moerasgrond... Of t waar is...geen idee, het kerkhof is afgesloten en zover ik weet gaat er geen enkel mens op onderzoek uit...
ja uh...jij ergens in de buurt van rotjeknor...das al een klein uurtje....en dan nog naar drente....en das volgens mij geen 5 min van jou vandaan hehehe. Volgens mij is dan regelrecht naar drente korter voor mij
Nou, ik weet dat ik er na de bevalling niet op vooruit ben gegaan, maar dit vind ik wel erg cru, hoor...