Ze zijn een stuk minder eng als je er geen geluid bij hebt hoor Oeh het clowntje IT... They allllllllllllll flowd down here! (ofzo) Ik kan me herrinneren dat ik na t zien van die film nog maanden lang met me voet op t doucheputje heb gestaan! Hahahahaha! De clip thriller van wacko Jacko...die heb ik nog nooit geheel gekeken...die vond ik erg spooky, was ook nog erg jong toen ie uitkwam.
Ik vind clowns vreselijk. Ik kan niet tegen mensen die een masker dragen en zich anders voordoen dan ze zijn hahaha Als kind had ik al een hekel aan ze. Bassie en adriaan!? Yuck! Wilde ik echt nooit zien
Hehehehe..ja da snap ik dat het dan minder eng is. Maar ik verwacht niet dat Mot (hehehehe nachtvlinder) me steeds hetzelfde voorschoteld maar dan in een andere gedaante. En nu kappen heh
Hee dames, ff serieus...toen ik vannacht de fles aan het geven was moest ik dus de hele tijd aan dit filmpje denken...het schijnt dat het onderzocht is op echtheid en dat niemand gemanipuleer heeft kunnen ontdekken. Het is zelfs op TV geweest. Wat vinden jullie er nou van? Ik vind het maar een griezelig idee. Terwijl het hardstikke logisch zou zijn als wij niet de enige levensvormen in het heelal zouden zijn, toch?
Goedemorgen! Die Renaat! Ik geloof zeer zeker in andere levensvormen maar dan niet in Aliens ofzo hoor. Ik geloof dan eerder dat dit een *niet* levensvorm was, als ik me niet vergis verdwijnt deze vorm ook in of achter een paal of in de muur... Als t een Alien was is de man nu vast en zeker bezwangert!