Ja ik snap wat je bedoelt, Een paragnoste waar ik elk jaar kom zei dat onze baby een hele oude ziel heeft. Ik ben benieuwd.
Your mother sucks cock in hell.... Nah ik heb em weer gezien hoor DE film, kon er niks anders dan de andere versie in ontdekken eigenlijk... T zal je maar gebeuren zeg...aardig freaky!
hahah hebben hem ook gezien, er waren stukjes en dan kwam ineens een ''eng'' gezicht tevoorschijn.. maar om eerlijk te zijn we hebben heeeeel hard om de film gelachen zo eng vond ik het ook weer niet meer alleen toen we gingen slapen 8-[ hahahah ben ik onder de dekens gaan verstoppen maar voor in die tijd was tie reuze eng.. maar goed we hebben hem gesjien hihi en ja het zal je maar gebeuren brrr ik weet niet wat ik zou doen...ik zou in iedergeval niet kunnen slapen in hetzelfde huis...
Ikke = dapper! Heb dit weekend The Ring én Poltergeist gezien! Ben benieuwd of ik straks nog dapper ben als ik alleen thuis ben..
Euhm... Ik heb me daar nooit zo in verdiept eigenlijk maar waarom zouden wij idd de enige leefvorm in de cosmos zijn... Ik weet alleen of ik daar in geloof eigenlijk, jij?
The ring vind ik eigenlijk niet zo heel eng, Ik snap de clou niet zo van die film...ze maakte de paarden ziek...en in het vervolg hoor je niks meer over de paarden ofzo... Flut film vond ik het, wel spooky beelden!
Ik geloof niet echt in ufo's en ook niet dat graancircels daardoor worden gemaakt. Maar als wij hier kunnen leven, waarom zou dat ergens anders ook niet zo kunnen zijn? Soms lees je ook wel eens van die verhalen waardoor je gaat denken, van ja.....mmm.....da's inderdaad vreemd. Zoals dat dorp in Rusland waar eens een hele dorpsbevolking een ufo heeft gezien en dat daarna bepaalde 'steentjes' of materie op die plek is gevonden dat tot dan toe nog niet bekend was als 'aards' zeg maar...zullen die mensen dat dan zomaar verzinnen? Vraag ik me dan af.... Of dat hele Rosswell-gebeuren blijft ook vaag.... Zorgt bij mij wel voor vraagtekens, maar ik weet niet wat ik ervan moet denken...
Hahaha... Daar heb je ook wel weer een punt... Oke dan gaan we een middenweg zoeken... Wat dacht je van een geest met een gloeiende vinger en een mobieltje staat en zegt...Phone home!
Ik heb de 'Rose Red' film ook gezien... Heb hier inmiddels de voorgeschiedenis liggen...'the diary of Ellen Rimbauer'....nog steeds geen tijd gehad om te kijken jammer genoeg...hopelijk aanstaand weekend!
Nou,...vond die van die man die spierwit van die zolder afkwam best wel spooky....en dan die foto die er gemaakt was op de zolder...leek wel alsof ie opgehangen werd zeg..
Ik vond de voorloper iets minder eigenlijk... Hijs wel goed hoor, alleen minder als rose red zelf... Wat ik dan wel weer mooi vind is dat de donkere dienstmeid gespeeld wordt door dezelfde, k vind die vrouw zon karakterestieke kop hebben. De film is niet kort hoor,hahaha, ik denk alleen dan manoek bedoeld dat ze het jammer vind dat ie ook geen 3 uur duurt Zo heb ik me pas in 2 avonden tijd door het complete Kingdoms hospital van King heengewoeld, Dat waren als ik me niet vergis 4 dvd's...en ik was nog alone ook!