Tja Hollywood, daar zijn de borsten en billen niet eens echt van de meest mooie actrices, laat staan de prachtige lach van de mannen........pfffffffff
Nou Anabella lekker hoor al die verhalen van jou over zombies Ik durfde vannacht amper mn bed uit om Estelle te voeden haha ik zag maar steeds die zombies van je voor me! liefs, Manouk
Oh nee godzijdank niet vond 43 weken toch echt lang genoeg en heb toen een uitzettingsbevel gehaald. Schijnbaar was de dreiging hiermee voldoende en besloot meneertje toch maar uit zichzelf te komen. Groetjes anita
Ja ik geloof er ook wel in, zeker met kleine kinderen, die zijn vaak gevoeliger voor dat soort dingen, mij is ooit verteld dat kinderen tot een jaar of 4 hun beschermengel zouden kunnen zien. ergens vind ik dat wel een mooie gedachte... dieren zouden ook heel goed dingen kunnen waarnemen. zelf heb ik 3 jaar geleden zoiets meegemaakt. Ik zat op school in Groningen, en omdat ik uit een boerendorpje kwam, liep ik zo de weg op, ik lette ook niet op, was zwaar ingesprek met iemand, tot ik opeens een ruk van achteren kreeg en zo de stoep weer werd opgetrokken. het voelde alsof iemand zijn handen onder mijn oksels zo terug trok. nog geen seconde later zoefde er met een rotgang een auto langs mij heen, de lul/trut wou nog even snel door oranje denk ik. maar nu het enge er liep/stond niemand achter me, en de jongen waar ik mee liep zag ook lijkwit. ten eerste omdat ie dacht dat het verkeerd ging en ten tweede omdat hij ook dacht dat het net leek alsof ik werd terug getrokken. Ik weet niet wat het was. Of misschien struikelde ik wel, ik weet het niet. Ik weet niet zeker of er wat bestaat, maar na dit voorvalletje geloof ik wel in...
En dat is juist t k**** want ik kán mn plas echt niet ophouden! Ik móet wel naar benee.. En dan dacht ik eerder aan inbrekers.. maar nu heb ik er een paar angsten bij gekregen, thanx meiden
Hehehe, het is weer spookuur! Als straks de tv en de lichten in de woonkamer uit zijn, is het niet meer je gezellige woonkamer, maar een schuilplaats voor agressieve zombies die jou gaan grijpen en opvreten. Truste alvast
En bedankt schat.... Ik ben nog tot 8.30 alleen, vriend moet werken, en het guurt en waait. Ja ik zit met plezier alleen thuis. Nee ik ben niet bang, ben niet bang. Ik heb een hele dikke Jack Russel om me te beschermen tegen zombies enz.
Haha, nou die zombies eten die ook op hoor, kijk idd maar naar de film dawn of the dead...... Brrr, heb melij met degene die alleen zijn nu!
Zombies zijn juist gék op Jack Russels! Haha het is wel echt horrorweer, het lijkt wel te stormen hier. Er is vast al een heel groepje van het kerkhof op weg naar jullie huis...zijn alle ramen en gordijnen dicht?
Nog één die er voor openstaat. Mijn zoon heeft ook jaren van alles gezien, vanaf enkele weken oud. Soms was hij er wel eens bang voor en mij is altijd geleerd, dat als je de aanwezigheid voelt van een kwade geest dat je dan moet zeggen dat ie je huis moet verlaten, met een raam of deur open. de geest zou dan weg moeten gaan omdat dit dan niet zijn domein is maar de jouwe. Ik ben er altijd heel open in geweest met me kids. Als hij dan zei van maar die vind ik eng, dan leerde ik hem omzelf deze wegtesturen en zijn raam open te doen daarbij, hij zei altijd zo die is weg. Gelukkig had ie meestal alleen last van goede geesten omzich heen dus veel negatieve dingen heeft ie niet gevoeld, hij is inmiddels 7 en ik hoor hem er eigenlijk nooit meer over, vraag me nu af of dat hij het niet meer ziet of dat hij het een plekje heeft gegeven. Naast dat hij er gevoelig voor is ben ik dat zelf ook hoor, ik kijk ook nooit in de spiegel s'avonds, juist omdat ik regelmatig een weerspiegeling heb gezien, leek dan net of er snel iemand achter me langs "gleed" Ook een keer een negatief gevoel gehad en toen ook een raam open gedaan en gevraagt weg te gaan omdat de aanwezigheid niet op prijs werd gesteld, en of het nou tussen me oren zat of niet, ik voelde me wel beter daarna. Zal misschien ook wel met afkomst/cultuur te maken hebben, bij ons geloofd iedereen dat er meer is dan het oog altijd kan zien. Hoop iig voor de dames die er "bang" voor zijn dat jullie je snel weer prettig voelen in jullie eigen huis
krijg de rillingen van je verhaal! maar ik geloof er wel in er meer is dan wat wij kunnen zien en mn vriend gelooft er heel sterk in dat babys meer dan ons kunnen waarnemen/zien... melody kijkt ook vaak langs ons heen, ze zit dan echt heel gefaschineerd te kijken, mn vriend zegt dat ze dan onze aura kan zien... Ik weet niet of dit zo is maar ik kan het ook niet ontkennen dat het zomaar zou kunnen...
Nog n verhaal.. Mn zusje heeft een tijdlang een geest 'gevoeld' als ze in bed lag. Ze voelde dan een aanwezigheid alsof ie bovenop haar zat. Vreselijk vond ze dat en durfde bijna niet alleen thuis te blijven. Nu woont ze weer bij mn moeder in een net nieuw gebouwd huis. Gaan ineens de lichten een milliseconde aan, terwijl ze echt uit staan dan he! Mn zusje dacht eerst dat ze t niet goed gezien had, daarna nog een keer. Toen mn moeder het vorige week ook zag, zei ze dit tegen mn zusje (en mn zusje heeft t haar niet vertelt). Dus toen zei mn zusje dat dit idd wel vaker voorkwam. Ja en wat blijkt nu? Ze hebben gebouwd op een heel oud kerkhof! Nou ja . Dan begin ikzelf ook te twijfelen hoor! Pff
Hm enge verhalen hier hoor. Als ik 's nachts moet plassen kom ik ook langs een spiegel, volgende keer er maar langs kruipen. Ik geloof zeker wel dat de kleine "iets/iemand" gezien kan hebben.
ik geloof ook dat er meer is tussen hemel en aarde, heb ook ooit eens iets onverklaarbaars mee gemaakt. we dachten dat er ingebroken werd snachts, hoorden allerlei geluiden, iemand over de trap lopen en buiten onze deur rommelen. deur van de slaapkamer naast de onze ging open en dicht. politie gebeld, die kwamen met honden hebben uiteindelijk het hele huis doorzocht maar er was niks te vinden. ik weet zeker van mezelf dat ik dit gehoord heb, maar er was niks gevonden. ik geloof niet dat alle geesten goede bedoelingen hebben, waarom zou je anders bang worden? als het een familielid is ofzo, waarom wil hij/zij je dan bang maken. wel geloof ik dat onze eigen geest sterker is en dat je als je je angst niet toont het als het ware wint. ik ben ook echt een schijterd snachts, we hebben wel een wc boven, en ik moet sowieso elke twee uur naar de wc, maar ik ontwijk de spiegel en haat het douche gordijn (hoe cliche? ) maar ik denk dat als een kindje lacht dat het iets is geweest (als het geen binnenpretje was) wat niet kwaadaardig is geweest, anders had je ws wel een andere uitdrukking gezien.... geloof trouwens dat dat ook een naam heeft als kinderen meer zien zeg maar, geloof dat dat : kinderen van de toekomst heet... er is hier iemand die dat vast wel weet: angel79
Sim ik kán me voorstellen dat er bij ons een fam lid tussen zit, die t leuk zou vinden om bij ons te spoken.. Vreselijk figuur was dat en ben blij dat ie er niet meer is.