brrr wat ik nu toch heb meegemaakt

Discussie in 'De lounge' gestart door manouk, 28 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik denk ook dat katten over het algemeen meer "zien" dan honden. Uitzonderingen daargelaten ;)

10 jaar geleden toen ik nog op m'n flatje woonde zag ik mijn kat veel vaker "spelen" met iets/iemand die ik niet zag. Dat was eigenlijk dagelijkse kost. Nu we verhuist zijn heeft ze het veel minder. Ze is een stuk rustiger. Het verschil is misschien: toen woonde ik in een oud gedeelte van ons dorp op steenworpafstand van een kasteel. Dus het kan natuurlijk zijn dat het een beetje drukker was daar qua entiteiten. Nu wonen we in een geheel nieuwe wijk.

Inmiddels hebben we 2 poezen en allebij kijken ze regelmatig langs me heen. Wat zij zien? Mijn gidsen. En ik vind het een prettig idee. Zij zien ze....ik voel ze

2. manouk

manouk Actief lid

26 apr 2006
    291
    0
    0
    Zo wat zijn er veel reacties gekomen! :confused: Leuk zeg!

Ik zag dat iemand (jet75) iets schreef over orbs. Nou daar heb ik ook nog wel een lekker vreemd verhaal over haha. In het begin van mn zwangerschap zijn er op een stuk of 4 fotos, die op verschillende dagen op verschillende plaatsen genomen zijn, zo'n orb ( of wat het ook mag zijn) op mijn buik te zien. Zo raar was dat. Ik zal eens kijken of ik nog zo'n foto bewaard heb en dan zal ik 'm in mn fotoalbum plaatsen.

Liefs,
    Manouk

3. manouk

manouk Actief lid

26 apr 2006
    291
    0
    0
    Zo de foto staat in mn album. Let niet op mn gezicht want ik kijk een beetje raar op die foto hehe maar op deze foto kun je het het beste zien.

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

5. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Super Orbs!

Manouk, ik heb ze ook hoor.

Ik heb een foto waar ik op sta met manlief.
    op mijn arm zit een orb op zijn arm ook en er zweeft er eentje iets van ons af...

Ik zal em ook ffkes plaatsen.

Ik denk bij jou ook jouw eigen ginds en de gids van de baby in je buik!

Mooi he...hebben jullie ze *betrapt* tijdens een onderonsje!

6. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Het felle rondje dat je recht boven ziet is geen orb.

Als je de foto vergroot zie je er kweetniethoeveel.

Echter zijn er 3 het duidelijkst!

Deze foto is genomen bij een goede vriendin thuis.
    Als je goed kijkt zie je achter ons bij de benen onze hond sam..die kijkt ook naar 1 orb...

7. Niet meer actief

ahaaa...wordt dat zo genoemt.

Heel toevallig laatst met kerst zo'n foto gemaakt.
    Mijn man maakte foto van mijn vader tijdens het eten. We waren aan het gourmetten en ik dacht dat het spettertjes waren ofzo. Maar het vreemde is...er zijn tientallen foto's op dezelfde manier gemaakt die avond en alleen die ene heeft deze "spetters" Ik dacht dat de lens gewoon vuil was maar de foto die ik gelijk erna maakte is weer gewoon...zonder de "spetters" dus :(

Heb de foto ff in me album gezet. Volgens mij zijn dit gewoon spetters hoor hahaha ;)

8. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Echt niet Grien...

Er zijn wel spetters aanwezig direct boven de pan maar die zitten zo op elkaar gepropt en zijn duidelijk te onderscheiden van de grotere...dit zijn orbs!

9. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    ik ben eigenlijk heel gevoelig wat betreft geesten , maar dat zit gewoon bij ons in de familie...
    ik kan mij nog herinneren toen mijn oma overleed dat ik heel erg overstuur was (was geen pretje om te zien ) en ik naar huis ging om te kalmeren. een hele goede vriend is bij mij gebeleven en lag op een gegeven moment op bed en ik zag mijn oma de trap opkomen.. en ze zei tegen me ...eigenlijk is het niet praten wat ze deed haar mond bewoog niet maar het was eerder wat in mij opkwam zeg maar ( moeilijk uit te leggen)

maar goed ze zei tegen me waarom ben je bang voor me ik ben nog steeds je oma....

nou vanaf toen was ik er niet meer bang voor, maar ze heeft nooit echt afscheid genomen, maar ik wist dat is onze afscheid...

ach ik ken nog honderen verhalen hahah maar ga julllie daar niet mee vervelen ;)

oja ze is die dag bij iedereen ff langs geweest hahah

10. manouk

manouk Actief lid

26 apr 2006
    291
    0
    0
    wat een rare dingen die orbs! Mijn vriend heeft er natuurlijk weer een verklaring voor(lees: Hij zoekt het internet net zolang af totdat hij een verklaring gevonden heeft); Het zijn stofdeeltjes of rook of het is de weerkatsing van de flits. Maar het kan toch bijna geen toeval meer zijn dat ze steeds op een ander plaats en tijdstip op mn buik zitten?

11. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Wow dat zijn een berg orbs zeg.

Ik maak bij ons in huis ook wel eens een foto en dan staan er zo nu en dan ook wel 1 of meerderen op.
    Komen ze regelmatig tegen.

En soms staat er wel meer op de foto :(

12. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Manouk meiske..

Het zijn zeer zeker orbs!

Natuurlijk zullen er mensen zijn die liever een verklaring vinden die ze wel begrijpen ;)

Geen twijfel mogelijk...het zijn spirits!

13. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik heb wel eens gelezen, dat, doordat een kat een iets hogere lichaamstemperatuur heeft dan mensen (38, 39 graden) hij soms te maken heeft met lichte hallucinaties, en dat hij daarom zomaar ergens gefascineerd naar kan kijken.

14. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Hoeveel meer Monika...kun je er 1 plaatsen?

15. sweetangel100

Maar hoe kan het dan bv dat ik dat nog nooit op een foto heb gehad... Ninetje, waar ligt dat aan?

16. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Bij jou is gewoon goed afgestoft :p
    (geintje hoor meiden)

17. sweetangel100

Hahahaha nou dan kom maar eens kijken hier :)

18. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    heheh

19. Nemo

Nemo Niet meer actief

Maar orbs zijn dus geesten meiden ?

20. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ik heb geen idee...Voor mij is dit mijn eerste orb foto en en zijn in die 32 jaar echt al heel wat fotos gemaakt.

Orbs kunnen diverse spirits zijn.

Vaakal zijn deze spirits niet 24 u 7 om je heen.

Alleen je geboorte gids is 24 u 7 om je heen. Echter laten deze zich niet makkelijk fotograveren...een foto met orbs is dus heel bijzonder.

Deel Deze Pagina