Nou sweetangel100 waarschijnlijk heb je er nog nooit 1 op jouw foto's gezien omdat je er nooit op gelet hebt! Ik heb net even op je beebiesite gekeken en ik heb er wel 1 gevonden ( hoe bedoel je ik heb vandaag niks te doen ) Op een foto waar op staat: "Iman's bedje in London" daarop is er ook 1 te zien. Of is dat gewoon een vlek?
Ik ben zelf christen en ben dit omdat ik het zelf wil en niet omdat het moet van een kerk. Vaak word dat wel gedacht dat je van alles moet en niets mag. Ik lees dat wel vaker hier op dit forum en dat vind ik toch jammer. Er zijn idd kerken waar ze zelf de regels hebben gemaakt zoals een rok aan op zondag. Dat staat niet in de bijbel.. dus waarom zou ik een rok aan doen op zondag? God wil dat je geniet! van God mag je alles! Het is maar net waar je voor kiest, ik kies er voor om volgens de bijbel te leven dus doe ik dat moet omdat het MOET maar omdat ik dat zelf wil. En zo is het met de meeste christenen. God wil je alles geven! lees bijvoorbeeld Hooglied. Ik geniet heel erg van mijn leven. En christen zijn is dus een feest en geen verplichting Ik ben echt ontzettend blij dat ik God ken! Goed nou dat uit de wereld is geholpen..haha In de bijbel staat ook dat overleden mensen niet terug kunnen keren op de aarde. Er zijn wel engelen en demonen. Engelen worden regelmatig gezien. voorbeeld: Een keer in een kerdienst bij het drumstel en ze zijn te horen op een cd die opgenomen is in een kerkdienst. Meerdere mensen hebben deze engelen gezien maar op de video is het niet terug te zien maar op de cd hoor je ze mee zingen. Kort om God zegt dat als het je een angstig gevoel geeft of de kriebels het niet van Hem komt. Ik lees dat hier een aantal meiden het maar eng vinden en er de kriebels van krijgen. Ik denk dat je gewoon een super blije baby hebt! En laat je ook niet bang maken door je gedachtes Dit is niet bedoelt om een discussie uit te lokken of iets dergelijks , gewoon even een vooroordeeltje dr uit en mn mening! groetjes Tanja
mmm... Ik heb de orginele er even bijgenomen, die is wat groter, maar nu begin ik ook nog te twijfelen...
Meer als zijnde dat er echt een geest op te zien is. Maar dan moet ik thuis ff kijken voor een foto. Zit nu op mijn werk
De eerste foto in mijn album is dat ook een orb ? P.s. dat ben ik niet hoor. En wat zegt zo'n orb dan ?
Ja inderdaad. Als je gewoon een paar keer achterelkaar klikt verplaatst het zich ook. Maar wat het is, weet ik niet.
@Nemo, Ik twijfel een beetje of dat bij jouw foto een orb is... een orb is echt geheel rond en op de foto zie ik een paar kleine haperingen. @Monika, die fotos ken ik, je hebt er ook een hele site over, dit worden dan weer bosgeesten/trollen/bosnimfen/eljes/kabouters genoemd. Als ik eerlijk mag zijn dan denk ik dat het puur de vorm van diverse bladeren zijn.... Ik zie nog veel meer gezichten in die foto...
Ik heb mijn foto weer weggehaald want ik ben het niet zelf. Zou het ook niet leuk vinden als anderen foto's van mij op het internet zouden zetten. Maar vreemd vind ik het wel. @Monika als ik wat beter kijk zie ik idd wel "iets"
brr dit vidd ik echt eng, ik heb net even snnel al mn foto's op mn laptop bekeken en gelukkig zie ik geen orbs.
@Dientje;dat heb ik ook net gedaan!Heb ook niks gevonden... Maar ik vind het wel interessant om te zien op de foto's van anderen!
Orbs zijn niet eng hoor, Misschien zijn het gewoon stofjes, of energievelden. Ik weet ook niet wat het is. Maar er gebeurd verder niks hoor,
Wat ik wel heel eng vond is een foto van een kennis en haar vriend. Er zaten op die foto ook 2 witte schimmen echt eng het leken wel aliens ofzo. Jammer dat ik die foto niet heb anders had ik het jullie meteen laten zien het ziet er evht raar uit.