Jah Dientje....zulke foto zijn eng! Ik kan hier zo fotos neerzetten van diverse verschijningen maar deze komen van een site en hoewel erbij staat dat ze 100% echt zijn twijfel ik nog al!
De foto staat in mijn album, je moet hem waarschijnlijk wel zelf even opslaan op je pc en met de windows viewer 3 of 4 x inzoemen. Dan zie je het pas duidelijk.
@Ninetje;ik zou best zo wel een paar foto's willen zien! @Monika: Ik zie wel 'iets grijzig',maar om eerlijk te zijn is dat ook alles. In de vorige foto zag ik echt wel een gezicht,trouwens!
Hoi,ik heb het geprobeerd met windows viewer,en nu lijkt het wel alsof ik er een gezicht in zie! Of zie ik het nu verkeerd?
Ok dan,ik was al bang dat ik er iets in zag omdat ik het graag wou Hoe weet je dat het de stiefvader van je schoonmoeder is,Monika?
Omdat het gezicht sprekend dat van hem is. En omdat hij regelmatig langs kwam...we voelden vaak zijn aanwezigheid. Nu we verhuisd zijn komt hij niet meer.
Dat doet me trouwens aan iets denken,was het helemaal vergeten! Gisterenavond toen ik bijna sliep (echt op die 'grens' zeg maar),voelde ik ineens een heel zacht zuchtje wind op m'n gezicht,net of iemand heel zachtjes blies zeg maar. Het kan geen wind zijn ofzo,de raam en deur waren dicht... Denken jullie dat ik dat maar droomde of zou er echt 'iemand' geweest kunnen zijn?
http://www.jhk1.nl/page/vreemdevers.htm 4 paginas vol geestverschijningen en orbs en andere rare dingen...elke foto is uit te vergroten door erop te klikken. Bij elke foto staat de uitleg. De tuinfoto die monika heeft geplaatst staat er ook op. Dit is 1 van de vele sites.
monika, waar moet ik kijken bij foto spook twee, want daar kan ik niks op zien, die eerste wel! hoe heb je dat op de foto gekregen?
Spook 2 staat als het goed is ook een rood cirkeltje op. Zo niet dan als je het halletje inkijkt zie je een deurpost van de slaapkamer, gelijk boven dat waar het slot in valt.
Toeval...we dachten iets raars te zien wat niet op de foto hoorde en zoomden voor de gein in...tja dat was het resultaat
Ja ik zie ze echt op die foto's. Ik ga denk ik ook maar eens een keer mijn foto's doorkijken, mischien staat me vader wel ergens bij Zo heb ik een hele rare foto (staat helaas niet op de computer) dat is n familiefoto bij ons achter in de tuin op onze trouwdag en naast ons is een lichtonval in de vorm van een mens. Mijn man ziet het niet en zegt dat ik te veel fanta op heb maar als je van een afstand kijkt is het net of er staat iemand naast en van dichtbij heft het nog de vorm van een mens maar zie je echt dat het licht is. Ik denk gewoon dat is papa die erbij wou op de foto en wil laten merken dat hij er de hele dag bij was.