Thanx allemaal! Geen oog dichtgedaan vannacht, zenuwen zitten hoog hier! Woon helaas niet in de buurt van de duitse grens anders was dat wel een optie. Voor gastouder is mijn huis helaas te klein. Ben idd al aan het rondkijken voor ander werk gedaan dat zal wel gehandicaptenwerk worden. Ik heb gelukkig nog de oude brede variant van spw 4 gedaan dus wat dat betreft wel wat mogelijkheden...onderwijsassistent, woonbegeleiding, activiteitenbegeleiding...Maar overal.word flink bezuinigd behalve in de gehandicaptenzorg.
Hoop dat je vandaag geen slecht nieuws krijgt. Zal voor je duimen! Een vervelende dag zal het sowieso wel worden voor al jouw collega's geldt natuurlijk de zelfde spanning. Fijn dat er, mocht je slecht nieuws krijgen, nog een geschikte optie is om naar te solliciteren.
Succes vandaag! Ik snap hoe je je moet voelen, ik sta helaas per 1 januari op straat. ( collectieve sluiting) . Het sucks...
Ik hoor het straks om 12.40. Vandaag vrij dus straks dochterlief naar oma brengen...die kan er maar beter niet bij zijn.
Weet precies hoe je je nu voelt. Werk ook bij een kdv organisatie en zitten ook in een reorganisatie. Hier zijn er 100 mensen uitgegaan. Ik gelukkig niet maar een volgende reorganisatie zou ik denk ik ook weg moeten als die zou komen. Hier kreeg iedereen die weg moest een brief en de rest niet. Krijg jij zowiezo wat te horen? Hier zijn trouwens wel veel mensen herplaatst in de bso.
Bij ons moet iedereen op gesprek komen...herplaatsen zit er ook in, als ik maar een baan heb vind ik het prima!!!