Wat onwijs K#$!! Lees alles in het sociaal plan erg goed door! Bij ons gebeuren er nu namelijk dingen die niet kloppen! Zorg dat je goed uitzoekt hoe alles zit..... weet niet of er ook iets in staat over een vaststellingsovereenkomst? Heel veel sterkte!!
Ben je lid van de bond? Of is de bond er al mee bezig? Mijn vader is ook onlangs ontslagen ivm faillissement . Na 40 jaar werken bij dat bedrijf. De bond heeft meegeholpen met het opstellen van een sociaal plan. Sterkte en succes met het zoeken van een andere baan!
Jeetje wat een tegenvaller zeg. Inderdaad goed het sociaalplan nakijken en zijn er onduidelijkheden, dan dit navragen. En eventueel vragen aan de bond of je rechtbijstandsverzekering om je bij te staan, zij zien vaak meer dan dat je zelf kunt lezen. Sterkte meid.
Jeetje wat balen zeg! Hoop dat je snel (binnen die 5 maand) iets anders hebt! Ik wil nog wel even terug komen op jouw reactie dat overal wordt bezuinigd behalve in de gehandicaptenzorg.... Dit is alles behalve waar. Ik werk zelf in de gh-zorg en in 4 jaar tijd (zolang als ik er werk) zijn we met ruim 30 procent in bezetting gedaald! De rede dat hier nog wat makkelijker werk in te vinden is, is dat doordat veel mensen het niet meer vol kunnen houden om in minder tijd, met minder personeel hetzelfde te moeten doen. Veel mensen vallen hierdoor met lichamelijke klachten uit en dat betekend weer een vacature! Het is niet mijn bedoeling om je negatief te maken over de gehandicapten zorg hoor, maar voelde toch de behoefte om het even recht te zetten
He wat balen zeg! Heel veel succes de komende tijd, hopelijk lukt het om binnen 5 maanden iets anders te vinden!
He wat klote voor jou topicstarter! (kan ff niet op je naam komen, sorry!) veel sterkte met het zoeken naar een nieuwe baan!
Gisteren dus gehoord dat er bij ons ook 8 mensen uit moeten. Binnen nu en een uur weet ik of ik 1 van die 8 ben....