tablet of ipad?

Discussie in 'De lounge' gestart door brenda1976, 13 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik wil voor mijn man en kids een tablet of ipad.
    Wat is handig ? wat werkt prettig en voor kindje van 4 jaar oud wat is fijn?
    gr brenda

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Een ipad is ook een tablet alleen werkt met een ander besturingssysteem namelijk Apple's IOS

Je krijgt dan te maken met de Apple app store, eventueel iTunes, etc.
    Apple vind ik wel veel gebruiksvriendelijker dan andere tablets op de markt, maar in verhouding wel veel duurder in aanschaf

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

wij hebben een ipad. jay speeld er super leuke op... hij weet al precies hoe het moet... maar dat wist hij al met 1,5;)

4. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Heb je al een smartphone? Dan zou je daar op kunnen aansluiten. Het is aan de ene kant een keus voor een besturingssysteem (windows, android of IOS) en aan de andere kant ook prijs. Van de android tablets heb je wat goedkopere versies en van de Ipad niet.
    Als het alleen voor je kids is, dan heb je aan een goedkope android 4 tablet van rond de 100 euro genoeg. Als ie ook voor jou en je man is zou ik voor iets duurder gaan. De samsung tab 2 wordt bijvoorbeeld goed getest, maar is niet zo duur (rond de 250).

5. Laurie1

Laurie1 Niet meer actief

Ipad is zeeeeer gebruiksvriendelijk.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier ook een ipad en de kids vinden m superleuk!

7. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

thanks, ik dacht dat ipad goede optie was omdat het makkelijker was, maar de tablet si dus ook goed te doen?

Ik heb echt buitenspeelkinderen, maar nu mijn zoon 4 jr wordt wil ik hem wel wat dingen laten doen. Mijn laptop wil ik niet uitlenen aan hem hihhiih dus zoek een alternatief.

8. MHMW

MHMW Niet meer actief

iPad! Hier een groot favoriet bij de kindjes.

9. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Hier ook iPad!

10. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Android is net zo makkelijk als een ipad. Onwijs veel leuke spelletjes ook voor kinderen.
    Ipad 2 begint ongeveer bij 370 wat ik zo snel zag. Ipad 3 begint bij 450 ongeveer. Dan vind ik een android tablet toch een betere prijs kwaliteit verhouding.

11. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
  12. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Hier ook erg tevreden over de samsung galaxy tablet. Erg blij mee en tevreden over. Alleen in de apps zit verschil. Die voor ipad zijn bekender (allerhande, studio 1000) maar vaker betaald. Android is meer gratis.

13. SeaShell

Ipad 2 16GB is €333 bij mediamarkt
    Ipad 3 word niet meer verkocht en is uit de handel( behalve nog een paar voorraad modellen bij wehkamp)
    Ipad 4 begint bij €499 voor 16GB
    Ipad mini begint bij €330 voor 16GB

14. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Absoluut iPad !!

15. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik zou ook zeggen een ipad! ik heb er geen seconde spijt van gehad, alleen mn vriend maakt wel graag ruzie met de ipad wat ik totaal niet begrijp

apple is een eiland, dat is een feit maar ik vind het veel gebruiksvriendelijker dan een andere tablet

16. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Welke andere heb je geprobeerd? Ik vind apple eigenlijk helemaal niet zo gebruiksvriendelijk. Heb een paar keer wat op een ipad gedaan en ik had steeds ruzie met de programma's (het teruggaan etc)

Misschien ook wat je gewend bent.

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Waarom is ipad 3 uit de handel dan?

18. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik heb de samsung en sony uitgeprobeerd, maar wat je zegt klopt wel, het is vaak wat je gewend bent

19. SeaShell

Omdat de ipad 4 er nu is en de ipad 3 €0,0 duurder kost dan de ipad 4 en men dan automatisch voor de 4 zou gaan is hij door Apple uit de handel gehaald na slechts 7 maanden. Ipad 4 is 2x zo snel dan de ipad 3, betere camera, en lightning connector ipv 30 pins connector

Ipads die nu verkocht worden zijn enkel de ipad 2, ipad 4 en ipad mini
    Zie Apple.nl bij " vergelijk ipad modellen"

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah oke....

Deel Deze Pagina