ach meiden denk maar zo je maaginhoud komt naar boven inc zuur dat kan niet gelijk door je keel heen daarom heb je dat rare geluid niks meer of minder
Dat vind ik nu echt een beetje cru. Ik dacht aan chemo omdat ts aangeeft dat het om de paar weken voorvalt? Mijn moeder had een maagperforatie en het maagsap druppelde dus op haar lever. Begon ook met af en toe overgeven, zeker als ze wat zwaarder of vettiger gegeten had en natuurlijk hoe langer ze ermee rondliep hoe meer ze ging overgeven, zelfs al van een heel lichte maaltijd. Ze is uiteindelijk met spoed in het ziekenhuis opgenomen en geopereerd. Ze heeft dan nog een poosje op intensieve gelegen maar gelukkig is alles weer goed gekomen.
O even voor de duidelijkheid, ze is niet aan de drank, niet ernstig ziek (in de zin van kanker oid) anders hadden wij dit wel geweten hoor!
Sorry maar ik vind dit toch wel erg. Je buuf is hartstikke ziek, moet aldoor overgeven waar ze niks aan kan doen. Zet je tv wat harder en denk er niet aldoor aan, als je er mee bezig bent hoor je ook alles. Maar ik vind t wel heel erg als je, je hierom zit op te naaien op de bank wachtend totdat je man thuis is om uit te kunnen huilen? Dit klinkt inderdaad als een fobie. Wil t zeker niet bagatelliseren en ik snap dat het erg vervelend is maar om hier nu een heel topic aan te wijden.. En ja, doe er zelf dus ook aan mee door te reageren. Sterkte ermee en wellicht morgen ff bij buuf langs gaan om te vragen of alles wel goed gaat?