voor de mensen uit omg scheveningen/den haag

Discussie in 'De lounge' gestart door simple, 13 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Hallo,

Ik wil morgen met de trein vanuit limburg naar scheveningen naar het theater gaan. Nu heb ik voor de trein al kaartjes maar daarna moet ik een stuk met de tram. Hoe gaat dat in zijn werk, moet je een OV chipkaart hebben of kun je een kaartje kopen ergens?
    Ik hoop dat iemand wil reageren. Bedankt alvast.

2. Skye

Skye Niet meer actief

Volgens mij kan je gewoon nog kaartjes kopen in de tram, maar dat weet ik niet helemaal zeker! Ga ook niet zoveel met de tram!

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    kijk even op HTM - Reisinformatie of je nog kaartjes kunt kopen. ik ga nooit met ov dus durf dat niet te zeggen

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Heb je nog geen ov kaart. Je kunt idd een enkeltje nemen maar is dacht ik 2.50 per stuk beetje een duur kaartje. Woon wel niet in Den haag maar in Delft rijd ook de Htm vandaar ik het weet.:) O ja lijn een komt waar je wezen moet ook de lijn die hier in Delft rijd.;)

5. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Ik heb geen OV nee, ik maak bijna nooit gebruik van openbaar vervoer.

6. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik ga niet zo vaak met het openbaar vervoer maar wat ik laatst begreep s dat de strippenkaart nu echt helemaal weg dus dan ook de losse kaartjes. Je zou wel een ls Ov kaartje kunnen koken maar dat moet uit een automaat en kan dus niet in de tram zelf

7. koala28

koala28 Niet meer actief

Je kunt een dalurenretour € 2,70 kopen op het station. Ik neem even aan dat je op Den Haag CS aankomt met de trein. Je kunt dan bij het HTM kantoortje (boven bij de bussen) zo'n kaartje kopen. Je kunt ook 2x een enkeltje kopen in de tram a € 2,50. Het beste is om tram 9 te nemen vanaf het station.

Deel Deze Pagina