Ik was ook zo'n enorm watje. Zat ook altijd met kluts-oksels in de wachtkamer en moest echt wegkijken als ze prikte.. verschrikkelijk! maar bij mij is het tijdens mijn zwangerschap verdwenen! Hoeveel keer ik tijdens de zwangerschap bloed heb moeten laten prikken.. pff! Ik geef er nu helemaal niks meer om, ben er aan gewend geraakt denk ik. Alleen het watje met alcohol vind ik akelig, maar dat komt omdat ik eczeem heb, en die mutsen daar geen rekening mee houden, en regelmatig gewoon VOL met die alcohol over een eczeemplek gingen..AU!!!:x (sindsdien zo veel mogelijk proberen die arm eczeemvrij te houden, maar ja lukt ook niet altijd.)
Ik kan me geen voorstelling ervan maken dat iemand zoiets eng vind eigenlijk, lijkt me heel rot het is een speldenprikken, het heeft eigenlijk geen slechte gevolgen en is zo weer voorbij. Ik vind hey eerder vervelend dat je weer moet betalen voor duur parkeren, die wachtrij soms daar kan ik me drukker om maken haha, succes meid vandaag is maar heel goed dat jij niet mij bent krijg elke maand spuiten en bloedprikken vaak ook meerdere keren per jaar en ben twee keer ingeleid je had helemaal gek geworden dan...
Dat zou idd niks voor mij zijn. Gek he, ik vind de angst zelf ook echt zo stom! Het stelt idd niks voor, en toch, elke keer als ik moet ben ik weer een bonk hartkloppingen, zenuwen, klotsoksels.... Ik breek serieus liever iets (vaak genoeg iets gebroken) dan dat ik een prik krijg. Mijn hele familie heeft het, opa's, oma's, ooms, tantes.... allemaal bangepoepers met prikken Waarom krijg je iedere maand spuiten? Geef je bloed?
nou ik vond het ook niks.. maar nadat ze niet konden vinden wat er mis was met mijn longen... ben ik wel genezen qua naaldenangst zat om de 2 weken bij STAR... voordeel van star is dat die mensen het ZO vaak doen dat ze het over het geheel genomen gewoon goed doen en je dus geen 3 dagen met een blauwe plek rondloopt. plus je kunt heel de dag binnenlopen EN gratis parkeren scheelt hoop rand-frustratie.. want je hoeft zelden lang te wachten en in mijn geval is het om de hoek... dus loop eerst naar star en daarna mezelf trakteren op koffie (en als ze erg veel afgetapt hebben op wat lekkers erbij) want het ligt bijkans in een groot winkelcentrum.