brrrr morgen rijexamen.........

Discussion in 'De lounge' started by namoli, Jan 22, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. namoli

namoli Bekend lid

Jan 27, 2012
    697
    0
    0
    brrr morgen rijexamen...

ik heb keiveel zenuwen...rijden gaat wel en ben ik op mijn gemak....MAAR parkeren...pffffffff dat kan ik nog niet goed....IK HEB STRESSSSSS

2. Kaas

Kaas Bekend lid

Oct 6, 2011
    526
    0
    16
    NULL
    NULL
    Komt goed! Als je maar kijkt is mij altijd verteld. Je hoeft niet perfect te parkeren, maar goed in je spiegels kijken. Succes!!

3. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Het hoeft niet perfect en je mag fouten maken maar echt ten alle tijden goed kijken en blijven kijken.

Heel veel succes!

Hoelaat ga je op?

4. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Succes.
    Parkeren hoeft niet perfect als je maar goed kijkt. Blijven kijken ook in de spiegels.

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik moet over een paar maanden ook!!! Ik ben er nu nog niet aan toe :D

Succes, je kunt het! Anders hadden ze geen examen voor je aangevraagd.

Spiegels kijken, kijken kijken kijken... Ja. Ik zie het alleen lang niet elke bestuurder mét rijbewijs nog doen. Ligt dat aan mij?

6. mama73

mama73 Actief lid

Aug 22, 2013
    195
    0
    16
    NULL
    NULL
    heb je geen tussentijdse toets gehad dan?
    Als je dan de bijzondere verrichtingen tijdens die toets (dus met rij-examinator) goed uitvoert hoef je deze niet meer met het examen afrijden te doen.
    Mijn dochter heeft dit nl ook gehad en is vorige week dinsdag voor haar rij-examen geslaagd (toets eind dec. gehad)
    Zo trots op haar....net 17 jaar en in 1x gehaald.

Succes....en laat je NIET gek maken

7. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

Sep 7, 2007
    3,945
    42
    48
    Female
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Heel veel succes! :D maar het is idd waar wat de rest zegt, als je maar veel kijkt in je spiegels!

8. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

May 9, 2012
    2,715
    907
    113
    Succes! Ik heb morgen theorie, brrr. Klote inzichtsvragen..

9. miss84

miss84 Bekend lid

Oct 2, 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je maar laat zien dat je kijkt!!
    Al sta je flink scheef maakt niets uit, als je maar kijkt en dat ook duidelijk laat zien!

Heel veel succes!!

10. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

Sep 11, 2011
    1,384
    0
    0
    Heel veel succes morgen!! Laat je nog even weten hoe het ging?

Ik kon wel parkeren, maar dat ging tijdens het examen helemaal mis (net als bochtje achteruit en nog iets). Mijn examinator vroeg hoe het moest en dat kon ik prima aangeven, dus hij vertrouwde het wel.

Wat mij heel erg hielp: Ik heb gevraagd of mijn instructeur ook mee wilde gaan in de auto. (Weet niet of dat nu nog kan/mag) Maar de examinator en de instructeur zaten lekker met elkaar te kletsen en af en toe kreeg ik een aanwijzing, en de instructeur gaf bij een foutje aan dat ik het absoluut wel kon maar nu te zenuwachtig was.

11. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    2,358
    2
    38
    Heb je propranolol gevraagd bij de huisarts. Neemt echt alle zenuwen weg. Je moet het wel 2 uur van tevoren innemen.

12. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Succes, ik rij volgende week af, nu al nerveus.

13. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

Sep 11, 2011
    1,384
    0
    0
    Hoe is het gegaan Namoli?

14. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Succes! Ik moet vrijdag voor een her.. Rij normaal altijd gewoon goed en ik was zoooo zenuwachtig en emotioneel(zwanger he) en toen was ik gezakt. En nu mag ik al die bijz verrichtingen weer opnieuw doen.

Kijk er nu al tegen op..

15. Mauw

Mauw Fanatiek lid

Sep 4, 2012
    1,626
    0
    0
    Amsterdam
    Succes & zet m op! Je kan het!

16. angel229

angel229 Niet meer actief

Succes morgen!

17. namoli

namoli Bekend lid

Jan 27, 2012
    697
    0
    0
    :x:x:x:x:x

Donderdag mocht ik geen examen doen want mijn man was mijn begleider en had enkel zijn rijbewijs bij geen identiteitskaart dus vandaag terug een nieuwe afspraak en nu mocht ik weer niet mee doen!!!!! :x:x:x omdat de claxon niet werkte....auto is gisteren net terug van de garage.

In Belgie kan je kiezen of je leert rijden met de rijschool of begeleider bij de laatste heb je 3jaar tijd...en nu is mijn 3jaar over op 8/02...hopelijk 3de keer goede keer

Share This Page