Ik had de afgelopen tijd eigenlijk elke dag wel een vlekbin mn bh op pyama van de lekkende borsten, maar gister zat ik in bed en voelde ik het er gewoon uit druppelen. niet af en toe een druppeltje maar echt achter elkaar door. Toen ik later mn pyama aan wou doen kwam er een hele straal uit en er zat ook nog best wat kracht achter. Het druppelde zeker nog wel een uurtje door en als ik bewoog kwam er weer zon straal uit. Ik heb zoiets nooit gezien,is dit normaal zoveel?
Het is wel normaal maar niet prettig en meestal is het als je al eerder zwanger bent geweest je hebt van die plakkers die je op je borst plakt van siliconen gemaakt die als ware jouw tepel dicht drukt dat zou iets kunnen zijn wat helpt..
Ik heb het nooit gehad buiten de kraamtijd, maar ik zou gewoon gaan slapen in een voedingsbh en zoogcompressen daarin doen...
Ik heb er ooklast van. Werd laatst wakker op een ochtend, hele pyama nat, inclusief het bed. Gelukkig heb ik er een waterdichte molton op. Het lijkt me vrij normaal. Het is voorbereiding van je lijf. Niet altijd praktisch, ik heb er soms thuis hydrofiel washandjes in mijn bh.
Ik heb bij de prenatal tijdens vorige zwangerschap lily pads (siliconen borstkompress) gekocht. Die gebruikte ik altijd voor de nacht. Nu draag ik vaak een meegroei top ook van prenatal met zoogkompressen. Tot nu toe geen lekkage gehad.. maar bij de eerste wel enorm veel!