hallo allemaal, ik heb een klein probleem. ik heb vandaag getest en het streepje voor zwangerschap was vaag. het was een romed tester en ik hoor allemaal slechte dingen daarover. ik zou graag een foto erbij willen doen om het jullie te laten zien maar weet niet hoe
Hi Shandro, Ik ken de test niet, misschien moet je het nog een keer proberen met een andere test? kruidvat is erg goed
Inderdaad, meestal is en streep een streep. Maar ik zie dat je voor je NOD test, ik zou toch wachten hoor tot je NOD. Straks wordt je alsnog ongesteld, dit zou dan extra zonde zijn
Volgens mij is het met rhomed (of romed) zo dat het streepje even donker of donkerder moet zijn dan de controle streep. Volgens mij staat dat zelfs in de gebruiksaanwijzing (uit verhalen) Er zijn namelijk zelfs mannen geweest, die met romed een vaag lijntje hadden. Ik zou zelf met een andere test proberen.
idd,zoals wendyp zegt.volgens mij is er hier een vrouw van de site geweest die haar man idd de test heeft laten doen,en die was ook positief. de lijn van de test moet even dik gekleurd zijn als de controle lijn.
hallo Ik ben 2 weken overtijd en Ik heb Ook 2 testen thuis gedaan en allebei haden ze een lichte streep. ik ben daarna naar me ha gegaan en daar nog een test gedaan en die was neg. ik heb daarna aan de doktor gevraagt of er een andere optie is zodat ik het zeker kan weten en voor aankomende donderdag mag ik een echo maken om te kijken Of ik nou zwanger ben Of niet dus het is spannend maar ik heb aan de ene kant ook een raar gevoel dat het niet zo zal zijn. 8-[ Ik heb wel alle symptonen zoals : gevoelige borsten , menstruatieachtige buikpijn, en misselijkheid. Zou het zo kunnen zijn..?
Hey Dishanti, Ik hoop voor je dat je zwanger bent. Wel goed van je HA dat je gelijk voor een echo mag. Ben je al lang bezig?
Ik was Een jaar bezig en Ik gebruik geen pil en Ik ben altijd Regelmatig Ongesteld. en Nu ben ik 2 weekjes overtijd en ze zegge dat een vaag streepje ook pos is maar ik vertrouw daar niet echt op dus Ik hoop op goed nieuws donderdag.
Nou ik heb goed nieuws ik ben vandaag naar t ziekenhuis geweest voor onderzoek en Ik kreeg een inwendige echo Die gyn drukte het wel heel hard dat ik een beetje pijn kreeg maar zo erg was het niet . Ik keek Op het schermpje en zag daar een zwart rond gaatje en mijn gyn zei dat het een begin van me zwangerschap is ik ben heel blij met het nieuws en ik moest gelijk bloed prikken voor onderzoek. dinsdag moet ik weer terug komen naar mijn gyn en Om bloed te prikken duss spannend allemaal. Ik wens Jullie OOk allemaal veel geluk met jullie (aankomende) zwangerschap
@shandro, Ik had ook die romed testen! Za 15 mrt moest ik ongsteld worden, maar niks. Zondag ochtend deed in een romed test en die was negatief. Woensdag 19mrt deed ik weer een romed test, echt heel licht een streepje. Ik had ook nog 2 digitale clear blue testen. Daar deed ik er ook meteen één van en ja hoor er kwam meteen ZWANGER in beeld. Een paar uur later heb ik weer getest met een digitale cb, ik kon het namelijk niet geloven en weer kwam er ZWANGER in beeld. Gister avond heb ik nog een romed test gedaan, die had ik toch nog liggen en nu was hij wel positief! Dus er is nog hoop, ik zou gewoon zo'n digitale test van clear blue halen, dan komt er meteen niet zwanger of zwanger in beeld, dan heb je meteen duidelijkheid. Het kost wel even wat, maar ik had het er wel voor over. Succes Groetjes, Sanne